anoniem Geplaatst: 5 september 2006 Delen Geplaatst: 5 september 2006 Ik ben bezig om voor het eerst bestanden te uploaden naar Hema afdrukcentrale. Het probleem is: hoe kan ik aangeven om van een bestand meerdere afdrukken te bestellen Er zijn 2 mogelijkheden: 1. [i:00d2f058bc]comfort upload[/i:00d2f058bc] ik weet niet hoe ik hier moet handelen als ik van een bestand meerdere afdrukken wil hebben ik heb geprobeerd om dan hetzelfde bestand meerdere keren in de lijst te plaatsen, maar dat wordt niet geaccepteerd 2. [i:00d2f058bc]standaard upload[/i:00d2f058bc] hier kun je een bestand wel meerdere keren in de lijst plaatsen, maar als er 10 bestanden in de lijst staan rest nog alleen de knop "Verder" en als ik daar op klik begint gelijk de upload en dat wil ik niet, want ik heb nog meer bestanden die ik wil uploaden Ik heb de handleiding bekeken maar hier geen oplossing gevonden en ook in een Hema filiaal konden ze niet verder helpen Heeft iemand hier ervaring mee? Voor de duidelijkheid: ik heb een inlognaam en wachtwoord van de Hema Alvast bedankt en groeten van Arie Speijker Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2006 heeft natuurlijk niets met tekenprogramma's te maken.. move to internet anders. t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2006 Ik weet ook niet precies bij welk forumdeel dit thuishoort, dus een keus gemaakt Als het beter bij internet past vind ik het best en hoe kan ik dat dan verplaatsen? Arie Speijker Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2006 teacher heeft dat al gedaan, dat is een van de taken die de moderators vervullen. :wink: Kun je niet meerdere lijsten uploaden, dus setjes van 10? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2006 Bedankt, weet ik ook weer voor de volgende keer In de standaard upload van Hema fotoservice bestellen zijn 10 velden beschikbaar en als ik die met bestanden heb gevuld is er alleen nog een knop "Verder" beschikbaar en als ik daar op klik begint de upload direct. Ik weet niet wat er daarna gebeurt. Kan ik dan in de zelfde "sessie" opnieuw bestanden uploaden die onder dezelfde bestelling vallen of zijn elke 10 bestanden ook een nieuwe bestelling?? Het punt is dat per bestelling €0,99 in rekening wordt gebracht. [b:b938de936e]Is er iemand die hier ervaring mee heeft?[/b:b938de936e] Ik heb ook al een mail gestuurd naar infofotoservice@hema.nl maar heb daar nog steeds geen antwoord op Groeten van Arie Speijker Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen