anoniem Geplaatst: 4 september 2006 Delen Geplaatst: 4 september 2006 Hallo, Ik heb op een site van een spelletje: www.silkroadonline.net Dat de pagina niet goed weergeven wordt. dit is heel irritant want alles staat door elkaar en kan dus niet inloggen of t spel downloaden. Maar als ik het op de PC benede probeer is de site wel normaal. Weet iemand hoe dit kan? Alvast bedankt P.S. flashplayer heb ik ook al opnieuw geinstalleerd ik dacht misschien dat het dan over was en met firefox hou ik het probleem ook. Echter heb ik het nog niet op andere sites mee gemaakt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2006 IE of Firefox of.. ?? Ik zou m even opnieuw installeren (IE kan je installeren vanaf windows cd, of downloaden van ms site), dan is hij waarschijnlijk wel weer normaal.. Peter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2006 Bij IE en firefox doet hij het bijde niet. En kan geen nieuwe IE installeren omdat de versie die er op staat nieuwer is dan die gedownload of op de cd staat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen