Ga naar inhoud

maximaliseren staat uit in IE6 SP1


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zit met een lastig probleem, waar ik een diepgaand lekenonderzoek naar heb ingesteld maar er niet uit kom. Als ik naar mijn account a.ruiter@oekwambibi.net wil en op de desktop het bijbehoren webicoontje aanklik, dan ga ik er wel heen maar er verschijnt een klein venster waar geen schuifbalk aanzit en aan de onderkant kan OK niet aanklikken. Het vierkantje rechtsboven ( -, vierkantje en x) is iet geactiveerd, dus zeg maar "grijs". Ook als ik in de blauwe bovenregel klik staat "minimaliseren" wel aan, doch "maximaliseren" niet. Vandaar kan ik dus helemaal niet verder. Weet iemand raad ? Alvast heel veel dank ! Vriendelijke groet, Adriaan
Link naar reactie
Hi Webspider, Ik ga ENTER uiteraard probeen. Hi DerkdeJong, Zoals in m'n mail gemeld, wil ik graag kunnen doorgaan ofwel schuifbalk weer kunnen zien en op OK kunnen klikken !!!! Overigens intussen krijg ik ooj steeds de melding: "Scripts zijn doorgaans veilig. Wilt U doorgaan ? OK" Nooit eerder gezien. Vriendelijke groet, Adriaan
Link naar reactie
het blijft koffiedik: volgens mij krijg je een nieuw bericht venster - en daar kan ik geen schuifbalken zien, en anderen hebben het over maximaliseren van ie schermen.... m.i. moet aruiter eerst aangeven wat hij nu exact ziet en wil zien. overigens denk ik zo dat hij beter eerst eens een grondige check kan doen met uptodate virusscanner, adaware, spybot en hijackthis, want ongevraagde meldingen dat scripts doorgaans veilig zijn zijn per definitie (erg) verdacht....!
Link naar reactie
Hallo, De laatste dagen doe ik uiteraard vrijwel niets anders dan alles opschonen, zoeken en nog eens zoeken. Zojuist ontdekte ik dat als ik het webadres dat genoemd wordt in de email notificatie (er is forummail !) er een blanco internetvenster overheen geplaatst wordt, doch er voor de rest helemaal niets meer gebeurt. Voor de goede orde heb ik hetzelfde bij PCWorld gecheckt. Ook daar worden veel URLs genoemd en ook daar verschijnt er een 'transparant' venster en dan einde verhaal. Als ik het genoemde webadres kopieer en in de adresbalk van de IE6SP1 plaats dan ga ik echt naar de gewenste bestemming. Waar zou ik wat moeten zoeken ? Vriendelijke groet, Adriaan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...