anoniem Geplaatst: 1 september 2006 Delen Geplaatst: 1 september 2006 Per 1 september is onze site van de bowlsvereniging afgesloten vanwege het verzenden van spam. Wij hebben geen formulier op de site staan, alleen maar een gastenboek. Ontvangen spam in het gastenboek wordt al maanden geblokkeerd en er komt nog nauwelijks spam binnen. Volgens Lycos verzenden wij veel spam (10.000 afgelopen maanden). Dit is echt onmogelijk, hier zitten anderen in het spel. We zijn een bowlsvereniging met 80 leden. Mogen ze ons zomaar afsluiten terwijl wij er niets aan kunnen doen? Wat kan ik er aan doen om dit probleem op te lossen? Ik heb het vermoeden dat onze domeinnaam wordt gebruikt door spammers, maar hoe kom ik daar van af? ik hoop dat iemand mij kan helpen. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2006 Vraag bij Lycos eens na op basis waarvan ze menen te constateren dat jullie de spamverzenders zijn. Ze zullen toch niet zo dom zijn om dat te doen op basis van sender-address van de spammer... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2006 Beste ROLFB Ze hebben me weer unlocked, maar moest wel alle wachtwoorden veranderen. ik begrijp werkelijk niet waarom. ik kan me niet voorstellen dat mijn wachtwoord is gekraakt. Heb het dus wel veranderd en nu krijg ik de melding dat er geen verbinding kon worden gemaakt met de databaseserver. Wederom gebeld en je weet hoe dat gaat, weer een melding naar de technische dienst en nu maar weer afwachten of het vandaag nog wordt opgelost. Ik baal er wel van. Ik vraag me af of het wel vanwege mijn wachtwoord is. Ik weet verder niet wat ik hier aan moet doen. Je wordt door Lycos zo weggeveegd. Je moet het zelf oplossen anders worden we weer gelocked als het weer gebeurd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2006 Tijd voor een andere host dus.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen