Ga naar inhoud

automatisch aanmelden .net uitschakelen

anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik mijn pc opstart wordt ik automatisch aangemeld bij .net. Dit is iets wat ik niet wil en wil het dus uitschakelen. Bij msconfig gekeken maar weet niet welke services ik moet uitsluiten. Heb het .net framework wel nodig voor als ik via mijn netwerkje wil back-uppen via Ghost. Aangezien ik dit niet dagelijks doe is het geen bezwaar als ik hem handmatig in- en uit moet schakelen. Welke services moet ik uitschakelen?
Link naar reactie
Klik op [b:872017bfac]Start - Uitvoeren[/b:872017bfac] en typ [b:872017bfac]control userpasswords2[/b:872017bfac] en kies hier het tabblad [b:872017bfac]Geavanceerd[/b:872017bfac] en klik vervolgens op de knop [b:872017bfac]Wachtwoordbeheer[/b:872017bfac]. Hier staat [b:872017bfac]Passport.net\* (Paspoort) [/b:872017bfac] selecteer deze en klik op de knop [b:872017bfac]Verwijderen[/b:872017bfac]. Nu wordt het opgeslagen wachtwoord uit Windows verwijderd. Nu wordt u dus niet meer automatisch aangemeld met u Windows Live ID. U account bestaat dus nog wel en u kan nog steeds handmatig inloggen. Veel succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...