anoniem Geplaatst: 24 augustus 2006 Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 Ik heb een mapje van 51kb, daarin staat een index.html, en via dat kan ik ongeveer 40 verschillende tv-zenders bekijken. Het probleem hiermee is, dat het via streaming gebeurd, en daarvoor moet Windows Media Player dus steeds bufferen. Nu gaat de pc ongeveer elke 4 seconden bufferen, waardoor het beeld weer 5 seconden stilstaat, en dan gaat hij weer heel even verder. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Internet = Wanadoo Family (20 mbit down, 1 mbit up) Connectie = LAN via 4-poorts HUB. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 Wanadoo Family (20 kbit down, 1 kbit up) :o :o en nog een :o klopt dit wel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 [quote:b02c580db6="kompod"]Wanadoo Family (20 kbit down, 1 kbit up) :o :o en nog een :o klopt dit wel?[/quote:b02c580db6] Oeps, 20 Mbit down, 1 Mbit up, foutje :P Is in de originele post inmiddels aangepast Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 Als wmp gaat bufferen, betekent dat dat de server de boel niet snel genoeg aanlevert. Kun jij verder niets aan veranderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 [quote:30d1d0c5a6="gerben"]Als wmp gaat bufferen, betekent dat dat de server de boel niet snel genoeg aanlevert. Kun jij verder niets aan veranderen.[/quote:30d1d0c5a6] Oke, weet ik dat iniedergeval Maar als de server de boel dus snelgenoeg aan zou leveren, zou bufferen overbodig zijn? Of buffert WMP dan tijdens het afspelen? (gewoon intresse) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2006 [quote:88144850e7="Moist.Sun-Tzu"][quote:88144850e7="gerben"]Als wmp gaat bufferen, betekent dat dat de server de boel niet snel genoeg aanlevert. Kun jij verder niets aan veranderen.[/quote:88144850e7] Oke, weet ik dat iniedergeval Maar als de server de boel dus snelgenoeg aan zou leveren, zou bufferen overbodig zijn? Of buffert WMP dan tijdens het afspelen? (gewoon intresse)[/quote:88144850e7] dan buffert het tijdens het spelen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2006 Je kunt ook Realplayer eens proberen daar heb ik zelf goede ervaringen mee. Voor streaming video gebruik ik nooit WMP meer. Bijkomend voordeel, bij Realplayer gaat het downloaden/bufferen gewoon door als je de speler op pauze zet. Kijk je dan weer verder dan gaat dat zeer soepel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen