Ga naar inhoud

bufferen

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een mapje van 51kb, daarin staat een index.html, en via dat kan ik ongeveer 40 verschillende tv-zenders bekijken. Het probleem hiermee is, dat het via streaming gebeurd, en daarvoor moet Windows Media Player dus steeds bufferen. Nu gaat de pc ongeveer elke 4 seconden bufferen, waardoor het beeld weer 5 seconden stilstaat, en dan gaat hij weer heel even verder. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Internet = Wanadoo Family (20 mbit down, 1 mbit up) Connectie = LAN via 4-poorts HUB.
Link naar reactie
[quote:30d1d0c5a6="gerben"]Als wmp gaat bufferen, betekent dat dat de server de boel niet snel genoeg aanlevert. Kun jij verder niets aan veranderen.[/quote:30d1d0c5a6] Oke, weet ik dat iniedergeval Maar als de server de boel dus snelgenoeg aan zou leveren, zou bufferen overbodig zijn? Of buffert WMP dan tijdens het afspelen? (gewoon intresse)
Link naar reactie
[quote:88144850e7="Moist.Sun-Tzu"][quote:88144850e7="gerben"]Als wmp gaat bufferen, betekent dat dat de server de boel niet snel genoeg aanlevert. Kun jij verder niets aan veranderen.[/quote:88144850e7] Oke, weet ik dat iniedergeval Maar als de server de boel dus snelgenoeg aan zou leveren, zou bufferen overbodig zijn? Of buffert WMP dan tijdens het afspelen? (gewoon intresse)[/quote:88144850e7] dan buffert het tijdens het spelen
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...