Ga naar inhoud

Installatie limewire probleem.

anoniem

Aanbevolen berichten

Op de pc van mijn zoon kan hij/ik limewire niet installeren. Na downloden van de free versie lijkt het of het programma wel geinstalleerd wordt maar bij het desktop icoon of in het startmenu/programma's klikken gebeurd er niets. Diverse malen gedeinstalleerd, opnieuw dl , andere (oudere) versies dl en opnieuw install maar geen van deze methodes werkt. Opvallend is dat met Kazaa lite precies het zelfde gebeurt, werkt ook niet. Kan het zijn dat een of andere security update van windows dit blokkeert. Zonealarm firewall uitgezet maar ook dit helpt niet. Er wordt winxp pro sp2 gebruikt. :( peterwillem
Link naar reactie
Bedankt, dat het rotzooi is ben ik met je eens. Ik wil ze ook niet gaan gebruiken maar mijn zoon op zijn pc. Ik heb als een test limewire op mijn pc gezet en daar lukt de installatie wel en ook het opstarten werkt maar als na het opstarten limewire geconfigureerd moet worden loopt het op een gegeven moment vast. Na een verhaal over de zonealarm firewall. Mijn zoon gebruikt het om mp3 muziek voor zijn Ipod te dl. Het schijnt vroeger wel op zijn pc gewerkt te hebben. wie kan mij verder helpen? peterwillem :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...