anoniem Geplaatst: 21 augustus 2006 Delen Geplaatst: 21 augustus 2006 Op de pc van mijn zoon kan hij/ik limewire niet installeren. Na downloden van de free versie lijkt het of het programma wel geinstalleerd wordt maar bij het desktop icoon of in het startmenu/programma's klikken gebeurd er niets. Diverse malen gedeinstalleerd, opnieuw dl , andere (oudere) versies dl en opnieuw install maar geen van deze methodes werkt. Opvallend is dat met Kazaa lite precies het zelfde gebeurt, werkt ook niet. Kan het zijn dat een of andere security update van windows dit blokkeert. Zonealarm firewall uitgezet maar ook dit helpt niet. Er wordt winxp pro sp2 gebruikt. :( peterwillem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2006 Limewire en Kazaa zijn beide rotzooi en er zijn veel versies die veel rotzooi in zich bergen. Als je nou toch moet P2P'en neem dan Shareaza: http://www.shareaza.com/?Version=2.2.1.0 Ook een zeer vriendelijk programma met routers, poorten openzetten etc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2006 Bedankt, dat het rotzooi is ben ik met je eens. Ik wil ze ook niet gaan gebruiken maar mijn zoon op zijn pc. Ik heb als een test limewire op mijn pc gezet en daar lukt de installatie wel en ook het opstarten werkt maar als na het opstarten limewire geconfigureerd moet worden loopt het op een gegeven moment vast. Na een verhaal over de zonealarm firewall. Mijn zoon gebruikt het om mp3 muziek voor zijn Ipod te dl. Het schijnt vroeger wel op zijn pc gewerkt te hebben. wie kan mij verder helpen? peterwillem :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2006 Probleem inmiddels opgelost. De java bestanden waren ergens corrupt. Deinstallatie en dl en installatie van nieuwe versie was de oplossing. peterwillem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik heb eens Shareaza geinstalleerd, daar vind ik echt niets op?? Op Limewire krijg ik wel veel zoekresultaten maar de meeste dingen zijn virussen maar soms wel een degelijk programma. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen