anoniem Geplaatst: 19 augustus 2006 Delen Geplaatst: 19 augustus 2006 ik heb 2 verschillende hotmailadressen, het is mij opgevallen dat de laatste week emails verzonden naar deze adressen niet aankomen. Heeft iemand anders ook deze ervaring? Zo ja, is het een technisch probleem? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2006 Mogelijk uitgefilterd als spam? Hotmail heeft overigens wel vaker last van verschillende storingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2006 [quote:c64cfc7911="Zlatan"]ik heb 2 verschillende hotmailadressen, het is mij opgevallen dat de laatste week emails verzonden naar deze adressen niet aankomen. Heeft iemand anders ook deze ervaring? Zo ja, is het een technisch probleem?[/quote:c64cfc7911] Ik heb geen problemen met Hotmail,hoe ben je tot de conclusie gekomen dat er mail niet aankomt? Stuur jezelf eens een testmailtje,om te zien of alles werkt. Greetz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2006 Neen, niet uitgefilterd als spam. Mailtjes zowel vanuit mijn bedrijf als vanaf een ander e-mailadres verzonden, komt niet aan. In de map Verzonden staat alles keurig geregisteerd, er komt ook helemaal niets retour, dus de post moet (al dagenlang) ergens blijven hangen. Het is overigens vreemd dat ook een vriend van mij, met hotmailadres, een door mij verzonden e-mail niet heeft ontvangen. Wel de vrienden met een niet-hotmailadres, dus....., onbetrouwbaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik heb nu ontdekt wat er aan de hand is. ALLE mails welke worden doorgezonden vanuit welk mail programma dan ook, dus "Fw", komen NIET aan. Ik heb Hotmail hierover bericht, als ik antwoord krijg zal ik dat laten weten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen