anoniem Geplaatst: 15 augustus 2006 Delen Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik gebruik bij het downloaden van bittorrent-bestanden in Firefox normaal gesproken het programma Azureus. Nu heb ik het programma torrentopia geïnstalleerd en deze is nu als standaard ingesteld. Ik wil echter dat programma uit de lijst van downloadprogramma`s hebben en dat Azureus weer als standaard gezien wordt. Dit lukt mij echter niet. Wie kan mij helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2006 Als je de kleine popup krijgt wat je met de file wilt doen, kies je voor Azureus bij "Openen met..." en daarna vink je de optie "Do this automatically for files like this from now on." Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2006 [quote:d05a087c9c="tomtom137"]Als je de kleine popup krijgt wat je met de file wilt doen, kies je voor Azureus bij "Openen met..." en daarna vink je de optie "Do this automatically for files like this from now on."[/quote:d05a087c9c] Bedankt. Weet jij misschien ook hoe ik dat andere programma wat als default staat, dan weg kan krijgen als ik azureus als default heb ingesteld? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen