anoniem Geplaatst: 15 augustus 2006 Delen Geplaatst: 15 augustus 2006 Hoi iedereen, Ik HAD Firefox als standaard browser geinstalleerd, maar werd er een beetje gek van en ben nu overgestapt op Opera als standaard browser. De reden dat ik overgestapt ben is als volgt: iedere keer naar een update werd mijn startpagina veranderd in de startpagina van Firefox, daarnaast geef ik op dat ik zelf wil bepalen waar ik mijn download neer zet, die wordt ook iedere keer veranderd naar een update dat het op het bureaublad moet komen te staan. Nu vandaag na een update ben ik opeens al mijn favorieten kwijt, compleet leeg gemaakt. Hebben jullie dit probleem nu ook regelmatig met Firefox? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik heb nooit last van zulke problemen. het probleem van de startpagina is makkelijk: ik krijg na een update altijd eerst een pagina met "What's new?", met een linkje erin naar je homepage. na deze eerste start krijg ik altijd mijn normale homepage weer. De andere problemen herken ik niet, ik heb hier geen last van.. Peter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2006 Favorieten kwijtraken gebeurt meestal door beschadinging van het gebruikte profiel. En dat komt meestal niet door firefox zelf. Firefox maakt dan zelf een nieuw standaard profiel aan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2006 Hoi iedereen, Bedankt voor jullie snelle reacties. Dit is dus ontstaan na de update. Vanochtend werkt het nog goed. Zojuist toen ik er achter ging zitten weer kreeg ik de update pagina en instellingsveranderingen en nu dus opeens de favorieten. Die instellingsveranderingen heb ik iedere keer gehad met Firefox. Het is in een minuut weer terug gezet hoor, maar hierdoor voor mij niet gebruikersvriendelijk geworden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen