Ga naar inhoud

probleem met internet-camera

anoniem

Aanbevolen berichten

een email-kennis van mij heeft problemen met de installatie van een internet camera. de bedoeling is dat de camera iets bewaakt, en dat op afstand via internet bekeken kan worden hoe het met het bewaakte eruit ziet.. ik geef hieronder weer wat ik tot dusver gemeld heb gekregen: ####### het is een klein kastje dat foto's van een camera direct op internet zet, zonder tussenkomst van een pc alleen de eerste keer heb je een pc nodig om hem online te krijgen, en ik kom het internet niet op met het gekke ding het is deze site http://www.bascom.nl/draadlooscameratoezicht.nl/webserver/ ik weet niet wat er precies niet gaat we hebben een compuserve adsl modem/router waar 4 apparaten aan kunnen ik heb inderdaad een IP nummer van het speeltje gevonden maar weet niet of dit fictief is (en te veranderen) en of het speeltje het internet opgaat mijn computer ziet het speeltje wel en de software is geinstalleerd we hebben het nummer van de gateway van ons modem gevonden maar als we het invoeren in het scherm van het speeltje accepteert hij het niet... ik heb het in win98 en in winxp geprobeert we weten niet of het aan mijn computer ligt,aan norman (firewall) (al even afgesloten) of aan de router ik heb mijn pc en het speeltje ook al via een hub op 1 poort van de router aangesloten (tip van de verkoper) ook niets als ik het IP nummer in google invul zegt hij server niet gevonden.... en ik heb een handleiding op cdrom maar daar denken ze dat alles altijd goed gaat :-S geen uitleg bij foutmeldingen ####### zijn er op dit forum mensen die tips kunnen geven of die weten wat hier fout gaat?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...