anoniem Geplaatst: 31 juli 2006 Delen Geplaatst: 31 juli 2006 hoi ik zit me al zeer lange tijd te ergeren aan het volgende : steeds als ik een link krijg gestuurd naar mijn outlook express en of over msn en ik klik daar op gebeurt er helemaal niks je hoort de pc dan wel even rappelen alsof die de site wil gaan open maar dat gebeurt dus niet en daarbij krijg ik ook geen foutmeldingen ofzo. wel krijg ik de volgende foutmelding : er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. maak een koppeling via het onderdeel mapopties van het configuratiescherm als ik een snelkoppeling van internet explorer (met die blauwe e erop) klik.die bijvoorbeeld bij een geinstaleerd programma zit maar de snelkoppelingen in mijn favorieten op internet werken dan weer wel en ook de links die op sites staan doen het ook gewoon. hoop dat mijn verhaal een beetje is te volgen is best lastig uitleggen :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2006 laat maar is al niet meer nodig want het is me toch gelukt wat heb ik nu gedaan: in Internet Explorer >>Extra >> Internet-opties >> tabblad Programma’s en daar op webinstellingen herstellen geklikt kreeg ik wel de melding dat die dat niet kon :-? maar het werkt nu weer wel :D vreemd maar waar MVG @opelmantagek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen