Ga naar inhoud

regelmatig zeer trage verbinding

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb last van een regelmatig zeer trage verbinding. Ik heb een draadloze netwerk adapter (Sitcome wl-113) die via een usb hub verbinding heeft met de computer. Om de 5-15 minuten is de verbinding een paar minuten zo traag dat het lijkt alsof de verbinding verbroken is. Er wordt dan ook niks verzonden en ontvangen. (maar dat is niet zo) Het is heel vervelend als je bijvoorbeeld een site met veel bestanden aan het uploaden bent, of gewoon zit te surfen. Waar kan dat aan liggen? Bijvoorbaathartelijkdank.
Link naar reactie
Als het aan m'n firewall ligt zou het niet maar af en toe wezen. maw, als alles het wel doet, laat m'n firewall het toch ook gewoon door? Voor zover ik kan zien is er maar 1 draadloos netwerk actief. (in de lijst: 'beschikbare netwerken'. Misschien nog andere dingen waar het aan kan liggen? Nog even een andere mededeling: een poosje terug had ik het probleem dat de draadloze verbinding steeds wegviel, dat is nu niet het geval maar wordt de verbinding heel traag (0 B/s). Heeft dat misschien wat met elkaar te maken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...