anoniem Geplaatst: 23 juli 2006 Delen Geplaatst: 23 juli 2006 Oude koe uit de sloot gehaald. Ik heb hetzelfde probleem: rode kruisjes in plaats van een afbeelding, althans in WinXP. In Win2000 (beide prof) is de zaak in orde. [quote:3a7c11a114]http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp[/quote:3a7c11a114] heb ik geopend, maar het is weer een typische Windows installatie: problemen!!! Eerst moest ik een ActiveX Control installeren, dan kwam het venster van INSTALL, gevolgd door een clip van iets wat een ander iets vulde, gevolgd door de mededeling PREPARING TO INSTALL en dat weer gevolgd door een foutmelding: THIS INSTALL PACKAGE COULD NOT BE OPENED. VERIFY IF THIS PACKAGE EXIST (waar???) AND THAT YOU COULD ACCESS IT (hoe???), OR CONTACT THE APPLICATION VENDOR (hahahahaha!!!!) Ik kan een boek volschrijven over van alles wat ik miste en niet kon vinden in een Apple notebook (13 maanden gehad en toen ging het licht uit, van het scherm wel te verstaan), maar ik moet ze nageven: installatie van wat dan ook, of aansluiten van hardware, dat ging altijd vlekkeloos!! MVG perloc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2006 [quote:9472b8b7b1="perloc"]Eerst moest ik een ActiveX Control installeren, (..)[/quote:9472b8b7b1] Dat ging dus wel goed? [quote:9472b8b7b1="perloc"] This install package could not be opened (..)[/quote:9472b8b7b1] Je zou deze discussie over [url=http://forum.digital-digest.com/showthread.php?t=61354]Java dl problems![/url] kunnen checken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2006 afgesplitst Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2006 Jolo: in die site staan dingen om te downloaden en te installeren. Daar ben ik zeker wel toe bereid maar ik zag gisteren het volgende: ik heb een aantal Etickets (Electronic tickets per Email, voor degenen die dat fenomeen nog niet kennen) ontvangen uit Zuid Afrika. Die moet ik uitprinten en daarmee kan ik vliegen. In die Etickets (in WinXP) komen ook dat lege veld met een rood kruisje in een hokje voor. Dus ik ben even in de andere partitie met Win2000 gaan kijken, en ziedaar, keurige plaatjes. (De in-, out- en sent itemsbox zijn gemeenschappelijk) Terug naar WinXP. Ik wilde die tickets naar een andere (ook van mezelf) Email adres sturen zodat, als ik in Nederland ben "erbij" kan als er eventueel wat gebeurt met de uitgeprinte tickets. Dus via "forward" verschijnen ze weer in een apart window en wat zie ik: daar staan ze wel als plaatje!! How about that!! Even ter verklaring: met mijn "normale" Email adres wordt de post via Outlook Express ontvangen en verzonden, in het "andere" Email adres blijven ze op de Server staan en kan ik er via Internet, waar ook ter wereld, bij. Conclusie: het moet ergens (doet het in "forward") wel werken, maar dat hangt van waar je het opent af. GAARNE REACTIE. MVG perloc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2006 [quote:36963a1e82="perloc"] In die Etickets (in WinXP) komen ook dat lege veld met een rood kruisje in een hokje voor. Dus ik ben even in de andere partitie met Win2000 gaan kijken, en ziedaar, keurige plaatjes. (De in-, out- en sent itemsbox zijn gemeenschappelijk) [/quote:36963a1e82] En wat voor extensies hebben die plaatjes? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2006 Dat weet ik niet, want ze vormen een onderdeel van de ticket. Het is dus geen attachment. perloc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2006 En als je in Windows 2000 met de rechter muisknop klikt op zo een plaatje en Afbeelding opslaan, dan zou toch een naam met extensie worden getoond. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2006 Dat is een .JPG Nu weet ik uit ervaring dat de ene JPG nog niet de andere is. Daar blijkt nogal wat verschil in te kunnen zitten. In WinXP kon ik dat plaatje niet "eruitkopieren", copy was grijs. Maar wat vind je ervan dat het wel verschijnt (in WinXP) als ik het opnieuw via "forward" open en dan wel zichtbaar is? Bijdeweg, het treedt ook vaak op in IE, soms op dezelfde pagina sommige plaatjes wel, anderen niet. Verder wilde ik nog even melden dat ik in WinXP OE 6.0 heb en in Win2000 OE 5.0 En nu weet ik via dit forum dat OE 6.0 nog meer fouten schijnt te hebben dan OE 5.0 en het werd afgeraden dat te gebruiken en i.p.daarvan OE 5.5 te installeren. Die problemen zullen wel met patches zijn te verhelpen... perloc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2006 [quote:7a54e4ac29="perloc"] Dat is een .JPG [/quote:7a54e4ac29] Volgens [url=http://www.microsoft.com/windowsxp/sp2/ieoeoverview.mspx]Microsoft[/url] zou .jpg niet te behoren geblokkeerd. Op die site staat ook een voorbeeld van een geblokkeerde afbeeldingen. [quote:7a54e4ac29="perloc"]Maar wat vind je ervan dat het wel verschijnt (in WinXP) als ik het opnieuw via "forward" open en dan wel zichtbaar is? [/quote:7a54e4ac29] Daar heb ik niet echt een verklaring voor. Je zou in Windows Xp nog wel Extra > Opties > Beveiliging van Outlook Express en Internet Explorer kunnen checken. Eventueel deze vergelijken met die van Windows 2000. [quote:7a54e4ac29="perloc"] Verder wilde ik nog even melden dat ik in WinXP OE 6.0 heb en in Win2000 OE 5.0 En nu weet ik via dit forum dat OE 6.0 nog meer fouten schijnt te hebben dan OE 5.0 en het werd afgeraden dat te gebruiken en i.p.daarvan OE 5.5 te installeren. [/quote:7a54e4ac29] Downgraden is inderdaad af te raden. Je zou wel in Windows XP kunnen checken of [url=http://www.mozilla.com/thunderbird/]Thunderbird[/url] wel afbeeldingen toont. Ook Thunderbird heeft de mogelijkheid om berichten op de server te laten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2006 Welbedankt jolo, je hebt me op de rails gezet. Het was inderdaad een pop-up blocker en in OE verschijnt keurig een smalle bar met de mededeling dat plaatjes zijn geblokkeerd en dat clicken op de bar de plaatjes download. Die bewuste bar is nogal onopvallend, dus.... Even terugkomen op [quote:7e975fd08d]Extra > Opties > Beveiliging van Outlook Express en Internet Explorer[/quote:7e975fd08d] Ik heb de Engelse versie van Windows dus ik ben het spoor weer bijster (van de rails) wat dat betreft. Is dat /all programs/accessories/system tools of zoiets? Ik was niet van plan om Thunderbird te downloaden, ergo, in Win2000 had ik geen problemen. En nu dus in WinXP ook niet meer. MVG perloc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2006 [quote:2a391de686="perloc"] Even terugkomen Extra > Opties > Beveiliging van Outlook Express en Internet Explorer [/quote:2a391de686]In Outlook Express: Tools > Options > Security. In Internet Explorer: Tools > Internet Options > Security. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2006 Weet ik dat ook weer. Maar niet meer van belang, want opgelost. Nogmaals dank! MVG perloc Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen