anoniem Geplaatst: 16 juli 2006 Delen Geplaatst: 16 juli 2006 Ik heb internet van planet en daar heb ik een modem bij met alleen een usb aansluiting. Nu kocht ik gister een draadloze router met alleen een ethernet aansluiting (dom). Mijn vraag is of ik mijn modem kan vervangen voor elke adsl modem die ik wenst. Of gaat die vlieger niet op. Ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2006 in beginsel hoort alles wat een netwerkkabelverbinding nodig heeft, met elkaar samen te werken. antwoord is dus ja! (en als je thomson zoekt voor jouw situatie: ik heb er nog een staan voor een vriendenprijsje, dus dan pb je me maar even.) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2006 Je kan inderdaad in principe ieder adsl-modem gebruiken voor je verbinding. Het enige waar je op moet letten is of je adsl over een analoge lijn hebt, of adsl over isdn. Als ik je een merk aan kan raden, dan is dat in ieder geval een Thomson, dus als derkdejong er eentje heeft voor een zacht prijsje zou ik daar zeker eens naar informeren... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2006 Bedankt voor jullie hulp. Kan een Thomson Speedtouch 510 kopen voor €15,- , is dit een goede Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2006 als ´ie goed is, is dat een verantwoorde koop. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2006 ok nogmaals bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2006 De speedtouch 510 is zeker een goede keuze, maar nogmaals, let er op of het er eentje is voor isdn of pstn... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen