anoniem Geplaatst: 13 juli 2006 Delen Geplaatst: 13 juli 2006 Ik heb een raar probleem met flash sites . Als ik op mijn account naar een flash site ga waar je een bepaalde plugin voor nodig hebt (bijv. oranje.nl) dan kan ik alles gewoon bekijken . maar als ik naar de acount van mijn zusje ga kan ik deze sites niet bekijken . normaal is dit geen probleem want dan download je gewoon op adobe.com de flash player alleen als ik op m'n zusjes account ga ziet de site van adobe er raar uit : de menu knoppen die normaal netjes naast elkaar staan staan nu onder elkaar , en de flashplayer download werkt niet omdat als je hem probeerd te downloaden je inplaats van "instalation completed twee van deze" accolades krijgt. en na wat gedoe had ik het dan zo dat hij dat van instalation completed laat zien maar die site met een plugin van flash 8 benodigd doet het nog steeds niet. ( en dit alles ging in mijn account vlekkeloos en ik kan alle flash plugin sites gewoon bekijken) kan iemeand mij met dit rare probleem helpen? Alvast bedankt :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen