Ga naar inhoud

Mag ik reclame maken voor een leuke internet provider ?

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb mij van de week bij een nieuwe internet provider aangemeld waar ik 1 augustus wordt aangesloten. Heb nu inlog gegevens en modem al toegestuurd gekregen ! Ben eens voor de gein eventjes ingelogd en tot mijn verbazing heb ik daar wel geteld ruimte van 300 mb voor een homepage met database ondersteuning en met php ondersteuning en ik krijg een: 10 mbts download snelheid, 1 mbts upload snelheid en er zijn nieuwsgroepen aanwezig en dit kost mij 26 euro per maand !!! Zit geen telefonie bij. Ik was gewoon verbaasd omtrent de hoeveelheid homepage ruimte die je krijgt . Verder heb ik een aantal vragen naar hun per mail gestuurd en wonderbaarlijk ook zeer snel antwoord op gekregen kunnen de andere providers wel wat van leren ! Nu maar hopen dat de lijn door kpn optijd geactiveerd wordt en dat er verder geen problemen voor zijn. Maar op 1 augustus komen ze bij mij thuis kpn om mijn lijn te activeren. Maar mijn eerste indruk van de service van deze provider is echt uitmuntend te noemen !!! Maar weet niet of ik dit hier wel mag plaatsen i.v.m. eventuele spam. Het is een zeer kleine internetprovider volgens mij. Maar een ander onderdeel van het bedrijf is hier zeker wel bekend.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...