anoniem Geplaatst: 10 juli 2006 Delen Geplaatst: 10 juli 2006 Ik heb problemen met Internet Explorer: -Flash installeert niet meer goed (werkt dus ook niet meer goed). -Ik kan de web-instellingen niet herstellen -IE staat niet bij geïnstalleerde programma's Ik wou een keer IE 7 Beta installeren maar toen was de installatie niet goed voltooid. Opnieuw opgestart en toen stond er: Internet Explorer 6 is van uw computer verwijderd. Wilt u de persoonlijke instellingen verwijderen? Toen heb ik nee geklikt en nu heb ik nog steeds IE 6 alleen met wat mankementen. Als ik IE6 opnieuw wil installeren met Microsofts installer staat er dat er al een hogere Internet Explorer is geïnstalleerd en dat de installatie niet kan verdergaan. (Ik heb Windows XP) Nou is mijn vraag: Hoe kan ik Internet Explorer helemaal opnieuw installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2006 Via configuratiescherm naar software. Dan updates weergeven (bovenaan) aanklikken. Dan zie je bij Windows updates IE 7.x staan. Deze verwijderen en dan zou het moeten lukken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2006 bedankt, maar dat had ik al gedaan... het staat er helemaal niet tussen. :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2006 Probeer dan eens via software, Windows onderdelen toevoegen of verwijderen je ie te verwijderen en daarna weer te installeren. Houd je XP schijf bij de hand. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2006 Heb internet explorer verwijderd, opnieuw opgestart en daarna weer IE 7 Beta geïnstalleerd omdat IE 6 niet kan (staat al een nieuwere versie op de computer). Ik zag niks van IE 7 dus toen maar weer via Windows onderdelen toevoegen of verwijderen IE 6 geïnstalleerd. Niks veranderd. Nog steeds dezelfde problemen met Flash. Het kan toch ook komen door Hitman Pro, dat heb ik al een tijd er niet meer op staan maar misschien verkeerd ge-uninstalleerd ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2006 Ik weet niet maar misschien dat deze link je wat verder kan helpen http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=624850b5 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2006 nee het helpt niet, wel even geprobeerd :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2006 Het is al opgelost door het programma IEfix :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2006 Klasse :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen