Ga naar inhoud

Schone install IE 6

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met Internet Explorer: -Flash installeert niet meer goed (werkt dus ook niet meer goed). -Ik kan de web-instellingen niet herstellen -IE staat niet bij geïnstalleerde programma's Ik wou een keer IE 7 Beta installeren maar toen was de installatie niet goed voltooid. Opnieuw opgestart en toen stond er: Internet Explorer 6 is van uw computer verwijderd. Wilt u de persoonlijke instellingen verwijderen? Toen heb ik nee geklikt en nu heb ik nog steeds IE 6 alleen met wat mankementen. Als ik IE6 opnieuw wil installeren met Microsofts installer staat er dat er al een hogere Internet Explorer is geïnstalleerd en dat de installatie niet kan verdergaan. (Ik heb Windows XP) Nou is mijn vraag: Hoe kan ik Internet Explorer helemaal opnieuw installeren?
Link naar reactie
Heb internet explorer verwijderd, opnieuw opgestart en daarna weer IE 7 Beta geïnstalleerd omdat IE 6 niet kan (staat al een nieuwere versie op de computer). Ik zag niks van IE 7 dus toen maar weer via Windows onderdelen toevoegen of verwijderen IE 6 geïnstalleerd. Niks veranderd. Nog steeds dezelfde problemen met Flash. Het kan toch ook komen door Hitman Pro, dat heb ik al een tijd er niet meer op staan maar misschien verkeerd ge-uninstalleerd ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...