anoniem Geplaatst: 9 augustus 2006 Delen Geplaatst: 9 augustus 2006 Wij hebben een draadloos netwerk thuis. Toen wij ADSL namen, kregen wij daar een draadloze router bij (speedtouch). Die werkt maar hebben wij inmiddels vervangen. Een kennis van ons wil nu een draadloos netwerk maar dan niet met een ADSL-abonnement maar met een kabelabonnement. Kan hij dan die router gebruiken? Volgens mij niet, maar ik ben er niet zeker van... :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2006 In principe zou het moeten werken. Blijft een kwestie van uitproberen. Zolang het een router/switch is tenminste. Als er een modem bijin zit, kan ie er helemaal niets mee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2006 Ook als het een ADSL modem/router is, kun je hem waarschijnlijk als draadloos accesspoint en/of switch gebruiken. UTP kabel van kabelmodem steken in een van de LAN poorten van de router. Maar tegenwoordig kost een draadloze router niet zoveel meer. Mijn advies koop een nieuwe (mits het financieel natuurlijk kan). Tegen de tijd dat er glasvezel (over xx jaar) ligt dan kun je de router ook nog gebruiken. (investeren in de toekomst noemen ze dat..) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen