Ga naar inhoud

HCCnet met KPN ASDSL naar XS4ALL

Aanbevolen berichten

Lid van HCC, daar HCCnet abonnement. Dit is overgezet naar XS4ALL. Alles werkt aan de buitenkant hetzelfde, met dat verschil dat nu de mogelijkheden van XS4ALL ook gebruikt kunnen worden, zo ook email, newsserver, voip enz. Dat werkt net zo goed als voorheen. Van de hele overgang niets gemerkt, alleen vanaf volgende maand een hogere nota voor dezelfde dienstverlening. Als ik HCC lidmaatschap opzeg, wat nu neerkomt op het opzeggen van mijn abonnement op Computer!Totaal, blijft XS4ALL dan mijn internet provider. Dus blijft KPN ADSL naar XS4ALL en ISP is XS4ALL. M.a.w. internet mogelijkheden via XS4ALL vervallen niet als HCCnet faciliteiten, zoals email adressen e.d. vervallen. Kortom als ik lidmaatschap of abonnement van Computer!Totaal opzeg, kan ik dan ongestoord met XS4ALL als provider blijven doorwerken, zonder onderbrekingen. Die zaken zijn nu toch onafhankelijk van elkaar ?
Link naar reactie
Ik zeg Computer!Totaal en mijn HCC lidmaatschap op. HCCnet is ondergebracht bij XS4ALL en HCCnet (in mijn situatie) erbij heeft geen nut. Als het opzeggen van Computer!Totaal en mijn HCC lidmaatschap tot gevolg heeft, dat het ISP HCCnet gedeelte wegvalt en dat het ISP XS4ALL deel en de KPN ADSL aansuiting ongestoord en zonder onderbreking blijft werken, dan ben ik tevreden. Dat verhaal is onduidelijk. Een vraag gericht aan HCCservice en XS4ALL levert geen enkele reactie op. In FAQ's of ergens anders heb ik niet gelezen, hoe dit in zijn werk gaat. Als er iemand is die meer weet, dan hoor ik het graag. Bedankt voor de reactie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...