anoniem Geplaatst: 10 juni 2006 Delen Geplaatst: 10 juni 2006 Ik heb voor m'n dochter webspace bij @Home aangemaakt, zodat ze overal een aantal mp3's kan beluisteren. Inloggen lukt. Op het moment dat ik naar één van beide mappen wil, geeft IE de volgende melding: [i:a1ae5e4002]"Internet Explorer kan https://homedrive.home.nl/naamvanm'ndochter/privé niet openen als een webmap. Wilt u in plaats daarvan de standaardweegave er van bekijken?"[/i:a1ae5e4002], te beantwoorden met ja of nee. Als ik op Ja klik, kom ik niet in de map. Gegevens: XP SP2 met alle essentiële updates. Op een andere thuispc met XP SP1 en alle updates lukt het wel, terwijl de instellingen van IE hetzelfde zijn. Kent iemand dit probleem? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2006 [quote:2859f66b2b="Frits Raaf"]Ik heb voor m'n dochter webspace bij @Home aangemaakt, zodat ze overal een aantal mp3's kan beluisteren. Inloggen lukt. Op het moment dat ik naar één van beide mappen wil, geeft IE de volgende melding: [i:2859f66b2b]"Internet Explorer kan https://homedrive.home.nl/naamvanm'ndochter/privé niet openen als een webmap. Wilt u in plaats daarvan de standaardweegave er van bekijken?"[/i:2859f66b2b], te beantwoorden met ja of nee. Als ik op Ja klik, kom ik niet in de map. Gegevens: XP SP2 met alle essentiële updates. Op een andere thuispc met XP SP1 en alle updates lukt het wel, terwijl de instellingen van IE hetzelfde zijn. Kent iemand dit probleem?[/quote:2859f66b2b] Weet je zeker dat het "http[b:2859f66b2b]s[/b:2859f66b2b]://" is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2006 niet echt een oplossing, maar meer effe een overdenking: zijn de mp3 die je daar neerzet wel rechtenvrij? Anders is het strafbaar, iedereen kan immers in principe die mp3 downloaden, en daarmee schend je de rechten... (Een simpel password op de dir kan dit voorkomen). Zijn het je eigen rechten (ben je zelf muzikant?) dan is het geen probleem lijkt me. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2006 En als je er een slash (/) achter zet? en als je die map prive noemt zonder accent? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2006 Moet het spul niet in de map publiek staan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2006 [quote:23bf8a690e="rolfb"]niet echt een oplossing, maar meer effe een overdenking: zijn de mp3 die je daar neerzet wel rechtenvrij? Anders is het strafbaar, iedereen kan immers in principe die mp3 downloaden, en daarmee schend je de rechten...[/quote:23bf8a690e] De MP3's komen in de Privé-map en kunnen dus alleen door m'n dochter worden geopend. Niks onwettigs aan dus. Hiermee is Gerben's vraag ook beantwoord, neem ik aan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2006 Oh, is dat een feature van de webspace van je ISP. Dat kende ik niet. Lijkt me dan dus OK idd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen