anoniem Geplaatst: 8 juni 2006 Delen Geplaatst: 8 juni 2006 Contactpersonen (Outlook) als snelkoppeling op buroblad - is dit mogelijk, en zoja, hoe? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2006 Ik gebruik zelf Outlook Express en daar is het het bestand wab.exe (C:\Program Files\Outlook Express). Daar kun je gewoon een snelkoppeling van maken. Voor Outlook zal dat hetzelfde principe zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2006 Nee, dan krijg ik het standaard adresboek. En ik wil juist de contactpersonen uit outlook. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2006 gewoon een "kaartje" vanuit het adresboek naar je bureaublad slepen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2006 [quote:654621e522="Mgompie"]Nee, dan krijg ik het standaard adresboek. En ik wil juist de contactpersonen uit outlook.[/quote:654621e522] Bij mij staan in dat adresboek juist de contactpersonen uit outlook.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2006 Rolfb, nee, dan krijg ik maar een adres en ik wil ze juist allemaal. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen