anoniem Geplaatst: 8 juni 2006 Delen Geplaatst: 8 juni 2006 Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik zou niet weten hoe ik het op moet lossen. Steeds als ik probeer om muziek te streamen (voorbeeld: mms://audio.hitparade.ch/baschi-bring_en_hei.wma) en hem dus automatisch wil laten openen door de Media Player, dan krijg ik een errormelding, nl [b:8fdeaebdc3]C00D11B3: Encountered a network error[/b:8fdeaebdc3]. Ik heb al gecheckt of het aan de server ligt van waar ik de muziek stream, maar dat is niet het geval. Het gebeurt ook bij andere streaming sites. En op de laptop doet ie het gewoon wel. Het ligt dus aan de instellingen van mijn pc, maar waar aan. Ik dacht zelf eerst aan de Firewall, maar als ik die disable dan helpt dat niet. Wie o wie kan mij helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2006 Heb je [url=http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/knowledgecenter/mediaadvice/0069.mspx#712]dit[/url] al geprobeerd? (in WMP -> Extra > Opties -> Tab Netwerk -> UDP uitvinken) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen