anoniem Geplaatst: 5 juni 2006 Delen Geplaatst: 5 juni 2006 Hoi; vanmiddag ineens merkte ik dat mijn internet erg traag was. Met traag bedoel ik heeeel erg traag. Speedtest gedaan; download is als altijd, upload is 2 kbps terwijl ik een 2 Mb/0.5mb lijntje heb (adsl trouwens). In de log van de modem/router staat niets raars, op de site van zonnet staat ook niets, geen storingen oid. Dan maar eens pingen; naar de modem gaat goed, de andere pc gaat goed, naar buiten gaat ook goed, ware het niet dat hij dan steeds 1 van de 4 pakketjes verliest! Dat is het enige wat ik kan ontdekken. In de speedtest is het aantal connectie's per seconde (of minuut, wat is het) ook tot 25% van voorheen gedaald. Wat moet ik hier nu mee en hoe kan ik dat testen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2006 ten eerste, zou ik het morgen/vanavond nog eens proberen. Ookal zeggen ze dat ze geen storing hebben, misschien loopt de server bij hun gewoon moeilijk te doen, maar is het 'nog net geen storing'. Als ze namelijk wel storing hebben, is hun service niet goed, en dat willen ze natuurlijk niet :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2006 Okee, daar wacht ik dan even op. Wat ik wel zojuist ontdekte en wat er vanmiddag nog niet stond, is dat er deze twee regels stonden: [quote:2b9cf0b627]06/05/2006 18:15:02> Firewall received interface change notice. 06/05/2006 18:15:02> No Static Session Information is defined.[/quote:2b9cf0b627] Dat stond tussen de regels waaraan je ziet dat hij even geen verbinding heeft gehad (ppp1 session is up enzo) Maar die twee regels zijn me nooit eerder opgevallen. Kan dat nog iets betekenen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen