anoniem Geplaatst: 2 juni 2006 Delen Geplaatst: 2 juni 2006 Ik wist bij God niet in welk segment van het forum ik deze vraag moest stellen daarom maar hier. Het is zo dat ik bij een Duitse webshop een artikel heb bestelt en van ze een bevestiging kreeg dat het artkel op 20 mei zou worden verstuurt. Nu op dit moment heb ik reeds nimmer wat bezorgt gekregen. Op de 3 mailtjes die ik heb verstuurt krijg ik geen antwoord.. Vraag: zijn hier soort gelijke gevallen bekent mbt een zeer trage levering vanuit Duitsland? En wat is in de regel de leveringstermijn vanuit raajoemenie? Peiky Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2006 Ik heb wel eens gehoord van levertijden van een maand of langer. Je zou ook eens op prijsvergelijkingssites kunnen kijken, of er meer klachten zijn over die leverancier. Bijvoorbeeld: http://www.hardwareschotte.de/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2006 Er is schot ingekomen, kreeg net een mail na weder afvragen. Het komt dus zo snel als mogelijk rond. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen