anoniem Geplaatst: 1 juni 2006 Delen Geplaatst: 1 juni 2006 Sinds een tijdje doet mn geluid op msn het niet meer.. Na veel gezoek ben ik erachter gekomen dat mn geluidsschema van MSN is verdwenen. Er staat nog wel MSN Messenger in het rijtje maar daaronder niks meer. Ik heb msn al een keer opnieuw geinstalleerd maar het is nog steeds niet opgelost. Heeft één van jullie misschien een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2006 Staan de .wav bestanden (geluidsbestanden) ook gewoon in de map? C:\Program Files\MSN Messenger Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2006 [quote:767b0ca71a="praatpaal"]Staan de .wav bestanden (geluidsbestanden) ook gewoon in de map? C:\Program Files\MSN Messenger[/quote:767b0ca71a] Ja die staan er nog in.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2006 [quote:79126aadba="chitarra85"][quote:79126aadba="praatpaal"]Staan de .wav bestanden (geluidsbestanden) ook gewoon in de map? C:\Program Files\MSN Messenger[/quote:79126aadba] Ja die staan er nog in..[/quote:79126aadba] en dan? :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2006 afhangend van welke versie van MSN je hebt, ga je naar het MSN hoofdmenu --> Extra --> opties --> en dan iets met geluiden (heb zelf de Windows Live bèta versie, dus dat verschilt iets) je kan het ook doen door naar: configuratiescherm --> Spraak, geluid en geluidsapparaten --> Het Geluidsschema wijzigen dan staat daar onderaan ergens de dingen voor MSN. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2006 [quote:6d656ce647="Moist.Sun-Tzu"]afhangend van welke versie van MSN je hebt, ga je naar het MSN hoofdmenu --> Extra --> opties --> en dan iets met geluiden (heb zelf de Windows Live bèta versie, dus dat verschilt iets) je kan het ook doen door naar: configuratiescherm --> Spraak, geluid en geluidsapparaten --> Het Geluidsschema wijzigen dan staat daar onderaan ergens de dingen voor MSN.[/quote:6d656ce647] Hmm ja dat is juist het probleem, bij Configuratiescherm (geluiden en audioapparaten - geluid) staat wel onderaan MSN-Messenger maar je kan niks instellen. Er staat niks meer onder. :-? Iemand een oplossing? Ik heb versie 7.5 btw. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2006 hmm, ik zie je probleem, nu ik bij mezelf ga kijken, zie ik dat ik er ook niets meer mee kan :-? Er staat alleen maar MSN Messenger, maar daaronder niets, hetzelfde bij jou? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2006 [quote:d2a559c55d="Moist.Sun-Tzu"]hmm, ik zie je probleem, nu ik bij mezelf ga kijken, zie ik dat ik er ook niets meer mee kan :-? Er staat alleen maar MSN Messenger, maar daaronder niets, hetzelfde bij jou?[/quote:d2a559c55d] Ja inderdaad.. :-? Ik vroeg me dus af of je dat op één of andere manier weer kunt toevoegen ofzo.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2006 ik zou het niet weten, en bij deze zou ik het dus graag willen weten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2006 iemand?!? :oops: :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen