anoniem Geplaatst: 1 juni 2006 Delen Geplaatst: 1 juni 2006 Beste, Ik heb sinds gisteren een probleem met het openen van elk willekeurig webpagina. Ik moet eerst duizend keer op refresh drukken voordat de pagina zich toont, dat is natuurlijk niet fijn werken. Ik zal mijn situatie uitleggen. Wij hebben thuis 1 vaste pc en 2 laptops. De vaste pc zit direct op de splitter aangesloten voor het internet en de laptops gaan via het draadloos dat dus via de router gaat. Alle 3 de pc's hebben op hetzelfde moment problemen gekregen met het laden van de pagina's dus mijn conclusie was er is iets mis met het internet, maar nu is nog de vraag wat. Ik hoop dat iemand weet wat dit is en hoe ik dit kan oplossen, want handig werken is het namelijk niet. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2006 Probeer de router eens te resetten, eventueel even uit en dan weer aan te zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2006 Al geprobeerd zonder suc6, toch maar klantenservice bellen. Toch bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2006 Het probleem is inmiddels verholpen. Het lag aan het modem (speedtouch), daar was 1 ding verkeerd ingesteld en dat gaf problemen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen