anoniem Geplaatst: 31 mei 2006 Delen Geplaatst: 31 mei 2006 Hey iedereen, Ik heb een vraag wat betreft Firefox (webbrowser). Ik heb nu Crazy browser, misschien niet echt bekend onder jullie. Deze browser werkt met "tabs". Nu zou ik graag willen weten welke versie ik moet downloaden en installeren van Firefox. Graag met linkje s.v.p... En als ik het nog moet instellen... hoe doe ik dat dan? Cris Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2006 De nieuwste versie van Firefox is 1.5.0.4, hoewel deze nog niet op de officiële site staat. http://www.softpedia.com/get/Internet/Browsers/Mozilla-Firefox-Final.shtml Deze versie heb ik al een aantal weken, ik vraag me af waarom hij nog niet op de officiële site staat. Daar hebben ze het nog steeds over 1.5.0.3. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2006 Thanx tomtom! Ik had inderdaad de oudere versie... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2006 Laatste vraagje nog, hoe stel de taal in op Nederlands? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2006 Er staat wel iets van op de ftp, maar geen idee wat ik hiermee moet: ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/1.5.0.4/update/win32/en-US Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2006 hhm het gaat eigelijk toch niet... Hij opend gewoon een nieuw scherm in plaats van in het zelfde scherm een "tab"... Hoe moet ik dit instellen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2006 Met Tabbrowser Preferences, een extensie voor Firefox. Iedere link die ik klik opent in een nieuwe tab. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2006 je kan ook een nieuw tabblad openen door CTRL + T te doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2006 Links kun je in een tab openen door de middelste muisknop/muiswiel in te drukken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2006 [quote:2864a7eb97="gerben"]Links kun je in een tab openen door de middelste muisknop/muiswiel in te drukken.[/quote:2864a7eb97] hey vet, die wist ik nog niet :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2006 Mensen ik zit sirieus met een probleem met Firefox. Als ik bijvoorbeel e met accent wil typen doe ik gewoonlijk alt+0233. Maar als ik al ALT+cijfertjes doe, komt er niets te staan waar ik die letter wil, en is mijn cursor verdwenen naar de GOOGLE TOOLBAR :evil: :evil: Ook nadat ik de google toolbar heb uitgeschakeld kan ik nog steeds geen speciale tekens typen door middel van ALT+cijfertjes... Wie o wie kan mij helpen! Alvast veel dank daarvoor! Cris Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2006 Als je veel met accenten werkt, kun je je toetsenbord op vs internationaal instellen. Dan gewoon eerst het accent typen en dan de letter. Werkt overal en altijd. Alt-0233 é werkt trouwens wel hier. Maar ik heb geen google toolbar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2006 [quote:41b54171f5="gerben"]Als je veel met accenten werkt, kun je je toetsenbord op vs internationaal instellen. Dan gewoon eerst het accent typen en dan de letter. Werkt overal en altijd. Alt-0233 é werkt trouwens wel hier. Maar ik heb geen google toolbar.[/quote:41b54171f5]Ik heb hem hier ook op VS internationaal... Het werkt gewoon niet, als ik ALT+0233 gaat mijn cursor weg.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen