anoniem Geplaatst: 1 juli 2006 Delen Geplaatst: 1 juli 2006 Geachte Forum, Ik draai XP, en wil dat IE en OE zelf meteen verbiding maken met het internet (Casema Kabelinternet) zodra ik IE of OE opstart. Dus geen tussenschermen. In de huidige situatie maak ik verbinding door de snelkoppeling op het bureaublad van de LAN-verbinding te dubbelklikken. De PC bevat een Ethernet kaart, en een inbelmodem. In "Start" - "Instellingen" - "Netwerkverbindingen" zijn de inbelverbinding te zien (Planet) en 2 LAN-verbindingen. Een van die 2 LAN-verbindingen is nodig / volstaat om de verbinding met internet tot stand te brengen. Welke instelingen moet ik hanteren in IE en OE, en evt. elders om de gewenste situatie te breiken? Dank & groeten, JEan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2006 In Internet Explorer moet je naar menu Extra - Opties en dan naar tabblad Verbindingen. Daar kun je instellen dat hij altijd de LAN-verbinding moet gebruiken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen