anoniem Geplaatst: 17 mei 2006 Delen Geplaatst: 17 mei 2006 Welke adsl provider adviseren jullie mij zonder kpn en zonder telefonie, maar wel over de telefoonlijn. Zit nog een dik half jaar vast aan mijn Casema abbo, maar wil graag een ander abbo erbij hebben zodat ik tenminste weer normaal kan internetten. Bij Casema heb ik op dit moment ook televisie lopen en telefonie lopen. Televisie en telonie werkt perfect bij Casema, maar internet is echt een puinzooi op dit moment en ik heb het gewoon nodig ! Vandaar de extra verbinding. Goede nieuwsgroepen is meegenomen. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2006 Hoi Gerben, Bedankt voor je reactie. Die kende ik inderdaad al, vroeg me alleen af of er nog meer goede keus is zonder kpn met nieuwsgroepen. Heb eind vorige jaar/ begin dit jaar eens een nieuwsgroepen abbo gehad bij hun een maand of twee. Kreeg ik opeens een mailtje dat ik afgesloten was van de nieuwsgroepen omdat ik niet betaald had volgels hun. Ik uiteraard betalingsbewijs erbij gehaald en naar hun toegestuurd en het duurde totaal bijna vier dagen voordat ik weer gebruik kon maken van de nieuwsgroepen. Kreeg geen enkele excuus, geen verlening voor de verkeerde afsluiting. Daarop dus gelijk opgezegd. Mjin eerste ervaring met hun administratie was dus niet best. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2006 geen KPN? Hmmmm je betaalt toch hun koperendraadje.... ruim 9 euro... .dus als je beldbudget meteen neemt kost je een paar duppies meer.... Het is een fabel dat je zonder KPN kunt... in elke ADSL abbo zitten die ruim 9 eur linesharingskosten.... alleen betaal je die dan via de ADSL provider ipv via de KPN... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2006 Hoi andre@home, Klopt wat je zegt, dit is mij bekend. Maar ja via KPN wil internetten zal ik vast wel weer mijn volledige aansluitingskosten moeten betalen, daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in. In zo'n geval kan ik b.v. naar XS4ALL gaan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen