anoniem Geplaatst: 15 mei 2006 Delen Geplaatst: 15 mei 2006 Goedemiddag, sinds afgelopen weekend heb ik internet via casema, nu heb ik het volgende probleem: Als ik via mijn draadloos accespoint verbinding maak zie ik dat die een ipadres krijgt toegewezen met 83.83.xxx.xxx, als ik via een kabel rechtstreeks met het modem verbinding maak is het adres 192.168.xxx.xxx weet iemand wat er fout gaat? de verbinding draadloos valt ook vaak uit. Wie weet een oplossing? Het betreft een modem van motorola de sb2100e en een accespoint van sweex. Graar een reactie of nog beter uitleg van de oplossing. Bedankt! Christiaan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2006 Moet het modem via een crosskabel of een straigthkabel worden aangesloten op het accespoint Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2006 is een accespoint alleen voldoende zodat ik die rechtstreeks op het modoem aansluit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2006 Heel strikt genomen kun je met alleen een WAP uit de voeten. Je moet dan wel weten wat de gateway is van casema, want die moet ingevoerd worden. Handig is het niet. Je kunt beter een Wireless router kopen, heb je ook gelijk een NAT firewall er tussen. Wel even MAC adres wijzigen dan. http://provisioning.casema.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2006 Hoe kan ik de gateway achterhalen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen