anoniem Geplaatst: 15 mei 2006 Delen Geplaatst: 15 mei 2006 Overal waar Flipper komt wordt alles afgesloten- of deze dolfijn wordt geband (zal hier óók wel niet lang meer duren...). Begon ik net serieus met een onderwerp: "Van oud naar NU" betreffende een stukje pc-geschiedenis... wordt het reeds weer afgesloten. En ik had nog wel zo'n goed verhaal over de Vendex Headstart 444XT. Een oude XT die indertijd voor Fl. 2295,00 aangeschaft kon worden... Maar goed, dàn maar weer onzin uitkramen alhier... wellicht blijven sloten en bannen mij dàn bespaard !?, tóch ? Flipper Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2006 Tja, dat krijg je als je op je website gaat bijhouden waar je overal gebanned bent. Dan is het er jou schijnbaar om te doen.. niet gek dus dat het hier ook niet al te lang zal duren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2006 Hello JBS... en tóch... probeer ik best wel des dolfijn's best te doen hoor... Het zit nu eenmaal echter klaarblijkelijk in mij dat ik mijzelf altijd in de nesten werk. Des dolfijn's privé leven is óók al een aaneenschakeling van miskleunen... Het wil gewoonweg niet met mij in deze wereld... Flipper Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2006 Misschien toch eens met 'n psychiater gaat praten om van dat probleem af te komen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2006 Het off-topic forum is al lang geleden verwijderd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen