Ga naar inhoud

Test-Ban voor Flipper

Aanbevolen berichten

Op eigen verzoek vraag ik hierbij om een kórte... totale ban. Als test probeer ik dan op een andere manier toch terug te komen. 't Zou leerzaam kunnen zijn ook voor de moderators. Men zal begrijpen dat een échte ban bij mij dan totaal niet werkt. Voor alle duidelijkheid: ik zie dit als een proef hé... Lukt het me niet om binnen twee dagen terug te komen dan heeft u gewonnen en kunt u als beloning mij weer toelaten door de ban dan op te heffen. Als het mij niet lukt zal ik me vanaf dat moment uiteraard zeer nederig opstellen op dit forum. Ik hoor/lees wel of u aan deze test mee wilt doen. Na des dolfijn volgende reactie hier dan op kunnen we dan de korte tijdelijke ban starten. Hmmm..., lijkt me ook voor alle anderen een interessante test, tóch ?! (Afterall... this is a pc-fora !). Flipper
Link naar reactie
Hello Gerben... Hmmm..., met je antwoord geef je dus eigenlijk aan dat iemand niet écht geband kan worden. Jammer, want Flipper is nu eenmaal gék op een ban. Toe, geef mij er nu snel eentje... Bij voorbaat des dolfijn's dank reeds voor je medewerking... * ps: waar wacht je nu nog op ??? Flipper
Link naar reactie
Houd op man met dit gedoe, heb een beetje respect, en ga anders inderdaad fijn ergens anders heen, kleuteropvang ofzo. je verzoek wordt NIET ingewilligd, zo lijkt mij, dus... over ? PS als je nou zo graag een ban wilt, vraag dan gelijk om een perm aub, helemaal als je het niet 'gelooft'. dank u.
Link naar reactie
je leest niet goed. of ik schrijf niet goed. de bedoeling was dus dat je iets zou doen met het BOVENSTE gedeelte van mijn post hierboven, niet met het onderste. ik zie trouwens in je onderschrift site dat je er een hele sport van hebt gemaakt of gebanned te worden. zielig hoor. de modder eters hebben het druk zat voor die geintjes denk ik. nogmaals: stop hiermee. dit is tevens het laatste wat ik hier plaats, dit topic gaat waarschijnlijk toch dicht.
Link naar reactie
Wel, O-Connor... iedereen heeft zo zijn/haar eigen 'hobby'. Ik ben nu eenmaal verzot op bannen. Maar gezien het feit dat dat hier niet snel zal gebeuren... zal ik dus maar ophouden hierover te zeuren... én vanaf nu zullen des dolfijn's bijdragen dus maar beter serieuzer zijn... That's a promise ! Flipper
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...