Ga naar inhoud

7-zip

Aanbevolen berichten

haai! probleempje.. mijn firefox werkt ineens niet meer, kan geen verbinding maken met de server.. IE werkt wel gewoon.. dus ik dacht.. ff eraf halen, opnieuw downloaden en klaar.. maar bij het installeren geeft ie aan: niet nader omschreven fout 7-zip. iemand een idee? thnx alvast grtz dennis!
Link naar reactie
[quote:6fe40457a9="chimpie"]ehm.. zou je iets duidelijker willen zijnn? heb er namelijk heel weinig verstand van.. thnx :roll:[/quote:6fe40457a9] hij bedoelt de installatie van Mozilla Firefox opnieuw downloaden, omdat je waarschijnlijk een verouderde versie hebt. (of ik moet hem ook verkeerd begrijpen :wink: )[url=http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.5&os=win&lang=nl]download hier[/url]
Link naar reactie
[quote:b4aa0d560a="chimpie"]haai! probleempje.. mijn firefox werkt ineens niet meer, kan geen verbinding maken met de server.. IE werkt wel gewoon.. dus ik dacht.. ff eraf halen, opnieuw downloaden en klaar.. maar bij het installeren geeft ie aan: niet nader omschreven fout 7-zip. iemand een idee? thnx alvast grtz dennis![/quote:b4aa0d560a] De file die je gedownload hebt is corrupt; delete het, clear de cache/temp directory en opnieuw downloaden.
Link naar reactie
[quote:940b3f860e="chimpie"]haai! probleempje.. mijn firefox werkt ineens niet meer, kan geen verbinding maken met de server.. IE werkt wel gewoon.. [/quote:940b3f860e] [quote:940b3f860e="Moist.Sun-Tzu"]misschien ligt op zo'n moment gewoon je internet eruit? :wink:[/quote:940b3f860e] dat is het probleem dus niet. probeer op zo'n moment eens bestand > importeren. daarmee haal je de instellingen van IE op dat moment weer op. misschien helpt het.. Peter
Link naar reactie
helaas.. ik word er gek van.. het blijft maar gebeuren.. hij werkt een dag of 2 3 en daarna kapt ie er weer mee, terwijl internet explorer het wel gewoon doet.. importeren helpt ook niet, heb ik tevergeefs geprobeerd. ligt het aan mijn firewall? het is zomaar ineens gekomen dus het zou toch moeten kunnen verdwijnen ook? zou het een virus/ spyware achtig iets kunnen zijn? HELP!!!
Link naar reactie
[quote:30234c440a="chimpie"]ja absoluut.. dat doe ik zeer regelmatig. maar zou dat de oorzaak kunnen zijn? spyware bv?[/quote:30234c440a] het zou altijd een virus kunnen zijn, die een functie van 7-zip blokkeert oid. welke firewall gebruik je? die van windows? zet m even uit, op een moment dat FF het niet doet, dan kan je testen of t daaraan ligt.. maar dat verwacht ik niet, want firewall heeft niets met installeren te maken. als die firewall het niet is, kan ik je ook niet echt verder helpen.. sorry. Peter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...