anoniem Geplaatst: 29 april 2006 Delen Geplaatst: 29 april 2006 hey mensen ik zou zo graag een internet radio station maken maar hoe pak ik dat aan weten jullie toevallig ook wat er allemaal voor nodig is programmas ect dat soort dingen alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2006 -Snel internet => Snelle upload 24/7/365 ( Nee geen normaal ADSL Lite pakketje ) -24/7 Uptime PC - Winamp shoutcast kun je mee beginnen. Succes Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2006 - een vergunning :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2006 danku ik zal er naar kijken en jullie horen het wel als hij klaar is Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2006 Vergunning voor een internetradio staion hoeft niet toch ? Zolang de uitgezende muziek maar legaal verkregen is Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2006 Da's gek, ik heb laatst nog gehoord van een internetradio die een hoop gedonder heeft gehad omdat de benodigde vergunning er niet was... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2006 Je hebt zeker wel een vergunning nodig, sterker nog: je moet ervoor betalen! Da's altijd zo als je muziek ten gehore wilt brengen voor een groot publiek; zo moeten supermarkten e.d. ook betalen als ze de radio aan hebben staan in de winkel. Schijnt nog niet goedkoop te zijn ook, Google er maar eens op. O.a. om deze reden is het in sommige supermarkten dan ook stil (geen muziek), dat bespaart geld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2006 haha, ALDI dus! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2006 maar waarom zou je een vergunning nodig hebben en waarom hebben ze er bezwaren tegen teneerste het stoort niet in de ether zoals piraten zenders en dan kan ik me alleen wel voorstellen dat je moet betalen om muziek te draaien omdat de mensen die de muziek hebben gemaakt ook betaald moeten worden maar er zijn zoveel illegale radiozenders op het internet dus ik denk dat het wel wat mee valt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2006 Vergunning hoeft geloof ik niet, geld afdragen aan Buma/Stemra wel. (Ook al heb jij de muziek legaal verkregen (cd gekocht) dan nog moet je bij uitzenden geld afdragen, want dat wordt gezien als herverspreiden.) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2006 het gaat inderdaad om de Buma rechten. Voor de rest hoef je je nergens druk om te maken. Maar omdat je muziek van artiesten ten gehore brengt moet je rechten afdragen aan de Buma. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen