anoniem Geplaatst: 28 april 2006 Delen Geplaatst: 28 april 2006 als je verschillende gebruikersaccounts op de computer hebt staan is firefox onzettend sloom. door Prefetch/1 toe te voegen word hij wel sneller maar alleen bij accounts die beheerder zijn. valt dit te verhelpen? hij is echt onzettend sloom! Its pissing me off! :evil: please help! ik heb echt geen zin om een elke keer als ik het internet op wil,(kan altijd nog internet explorer gebruiken) een eeuwigheid te wachten! :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2006 [quote:47a23c41f3="serge.v"]als je verschillende gebruikersaccounts op de computer hebt staan is firefox onzettend sloom. door Prefetch/1 toe te voegen word hij wel sneller maar alleen bij accounts die beheerder zijn. valt dit te verhelpen? hij is echt onzettend sloom! Its pissing me off! :evil: please help! ik heb echt geen zin om een elke keer als ik het internet op wil,(kan altijd nog internet explorer gebruiken) een eeuwigheid te wachten! :([/quote:47a23c41f3] Hum welke windows? En hoe sloom? bij het opstarten? of gewoon bij het surfen? Ik heb zelf een aantal accounts op deze computer (win2000) en geen beheerder en firefox is niet echt langzaam :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2006 windows xp. en alleen bij opstarrten , bij surfen is hij wel redelijk. en het duurs ongeveer minuutje voor dat je wat kunt doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2006 [quote:da8c12e91c="serge.v"]windows xp. en alleen bij opstarrten , bij surfen is hij wel redelijk. en het duurs ongeveer minuutje voor dat je wat kunt doen.[/quote:da8c12e91c] Logisch dat hij bij het opstarten langzamer is... Windows laadt namelijk Internet explorer bijna compleet in het geheugen... en firefox niet. Volgens mij zit er een optie in Firefox om bij het starten van windows alvast in te laden, waar die optie zit weet ik niet zo. Je kan nog altijd /prefetch:1 bij ieder icoontje dat je gebruikt om firefox te starten neer te zetten. Misschien dat dat helpt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2006 wel bij alle icoontjes /Prefetch: 1 toegevooegd maar is nog sloom. weet iemand hoe je bij die instellingen moet komen dan? thanx alvast :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2006 zou erg handig wezeh! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2006 ga eens naar [url]http://www.totalidea.com/freestuff4.htm[/url], en download firetune. dit is een klein progje, waarmee je firefox kan tunen. overigens, als je [i:9e16008676]altijd[/i:9e16008676] firefox opstart, zodra je je comp aanzet, zou ik aanraden om firefox automatisch te laten opstarten. de eenvoudigste manier hiervoor is om deze in de map opstarten te zetten -> [code:1:9e16008676]C:\Documents and Settings\[username]\Menu Start\Programma's\Opstarten [/code:1:9e16008676] of als je voor iedere user dit wil, gebruik je [code:1:9e16008676]C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's\Opstarten[/code:1:9e16008676] suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2006 Mmm, ik weet niet wat de specs van je PC zijn, maar 1 minuut voor het starten van FireFox is wel èrg lang. Gebruik je een opstartpagina en zoja welke is dat? Is FF ook nog zo traag wanneer je een blanco pagina als startpagina geeft? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2006 gebruikte firefox start als startpagina, bij blanco pagina diet ie er 4 sec over, ga kijken of firetune het nog iets sneller kan maken. thanx in ieder geval :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2006 4 seconden lijkt me acceptabel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen