anoniem Geplaatst: 25 april 2006 Delen Geplaatst: 25 april 2006 Hallo, ik heb een eigen site gemaakt en ik zou graag meer bezoekers willen. waar kan ik me inschrijven bij zoekmachines en hoe werkt dat ? alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2006 Je zult metatages moeten opnemen in je website, deze kun je bijvoorbeeld [url=http://www.mijnhomepage.nl/metatag.php]hier[/url] genereren. Meld vervolgens je website aan via www.google.nl/addurl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2006 ik heb al metatags in mijn site gemaakt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2006 als klik op URL toevoegen krijg ik een wit scherm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 Dat heb ik ooit bij iemand anders ook gezien. Probeer het dan eens op een andere computer of even met Firefox. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 bedankt op mijn vaders pc deed hij het wel :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen