anoniem Geplaatst: 24 april 2006 Delen Geplaatst: 24 april 2006 Hey hallo allemaal, ( als dit niet toegestaan is om te posten, verwijder dan het bericht maar , excuses alvast dan.. ) Ik ben bezig met een zoektocht op internet naar goede "get paid to surf" sites/programma's. Ik ben er al een paar tegengekomen: www.surfjunky.com ( is helaas nep/een scam :( ) www.cashfiesta.com peer.gomez.com Nu heb ik aan jullie een vraag: hebben jullie / weten jullie , toevallig, ook nog goede get paid to surf ( betaald worden om te surfen ) sites die ook members in NL uitbetalen ? Alvast bedankt Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 ik ben te lui om een lijstje voor je op te stellen. maar k heb wel n tip: ga naar www.frederikh.tk (niet mijn site) ga dan naar vertalingen en download een vertaling (liefst pas sans beaubeau hier weet ik zeker van dat ie goed is) onder deze vertalingen staat een lijstje met manieren om op internet geld te verdienen. succes dr meej! groeten jacy ps: ik zou niet weten waarom dit niet zo mogen op dit forum! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 Okay maar de site, http://www.frederikh.tk/ , werkt niet.. ik krijg een wit scherm ... Freek :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 daz knap bale. (hier hebben wel meer klasgenoten van me last van) dan toch maar n lijstje: http://2mail.2mailer.com www.moneymillionair.nl www.surfrace.nl www.goudeuro.nl www.smsprofit.nl www.geldhalen.nl www.zakgeldonline.nl www.geldrace.nl hier komen de sitebeschrijvingen: (niet door mij beschreven) 2Mail Verdien geld met het lezen van berichten die jouw interesseren. Je ontvangt € 0,02 per gelezen bericht. Als je veel berichten hebt gelezen kun je hier dus een mooi geldbedrag voor krijgen. Vanaf 12 jaar. Moneymiljonair Verdien geld met e-mailtjes, klikken op banner's voor maar liefst € 0,0325 per klik. Ook geld verdienen met puzzel: maar liefst € 0,1875 per puzzel! Uitbetaald bij 12,50. (Vanaf 16 Jaar!!!) (ik ben stiekem toch lid!) Surfrace Verdien geld met het maken van quizzen!!! Elke dag meedoen zorgt voor een leuk bedrag! Ook ontvang je e-mail's en kun je enquete's invullen tegen voor een vergoeding! Vooral de uitbetaling is perfect! Bij 2,00 kun je je al uit laten betalen! Bij sparen tot de 10,00 krijg je zelfs 11,00. Vanaf 14 jaar. Topper!!! Goudeuro Verdien dukaten door e-mails te lezen. De berichten krijg je op hun eigen pagina. Je ontvangt erg veel mails. De dukaten kun je omzetten in euro's. Je ontvangt ook redelijk veel per e-mail. Verdien ook met leads/sales. Voor alle leeftijden SMS-profit Verdien geld met e-mails, maar ook met SMS'jes!!! Je ontvangt € 0,02 per e-mail/SMS. Ook verdienen met leads/sales. Voor alle leeftijden Geldhalen Verdien geld met het ontvangen van e-mails, met beltonen, met marktonderzoeken en nog veel meer... Vanaf 13 jaar Zakgeldonline Verdien nu een extra zakgeldcentje erbij door e-mails, beltonen, quizzen, je website, klikbanners. Je ontvangt 2 eurocent per e-mail. Ze zijn echt uitgebreid!!! Vanaf 14 jaar Geldrace Razendsnel verdienen met Geldrace. € 0,05 per e-mail/klikbanner. Je verdient bij aanmelden al € 1,25. Ook kun je meedoen met het voorspellen van voetbaluitslagen. Zeer hoge verdiensten. Vanaf 14 jaar. Topper!!! volgens mij zit er bij zulke dingen altijd een addertje onder het gras. in ieder geval succes dr meej. k ga nu slape :D mzl jacy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2006 Het addertje? Je moet 10 euro verdienen voordat je je kan laten uitbetalen. 10/0.02=500 mailtjes. Je krijgt gemiddeld iets van 5 mailtjes per week. 500/5=100 weken oftewel ongeveer 2 jaar. De grootste groep heeft het dan allang opgegeven... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2006 Berekening klopt wel zo'n beetje,.. je moet het dan ook niet zien als een kans om snel rijk te worden :). Schrijf je in bij 1 of 2, dan komt de rest vanzelf voorbij, ze gebruiken elkaar voor reclame. Op zich een originele insteek... Ik denk dan ook dat er gezamelijke eigenaren zijn :). Zie je Heineken al reclame maken voor Grolsch :wink: ? www.euroclix.nl www.geldrace.nl enz. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen