anoniem Geplaatst: 24 april 2006 Delen Geplaatst: 24 april 2006 Kijk, je hebt Firefox ingesteld als default browser, en dan klik je op een link in een document, of een die je op je bureaublad hebt geplaatst, en dan .... dan wordt die link niet geopend! En dat steeds opnieuw. Een foutmelding verschijnt niet. Kan dat liggen aan Firefox, of "mijn" XP, of aan Chello, of aan hccnet? Als ik IE6 probeer, gaat alles goed, maar ik wilde nu eenmaal Firefox 1.5.0.1. ..... Ik heb Firefox verwijderd en opnieuw geïnstalleerd; ik heb de Engelse en de Nederlandse versie geprobeerd, maar dat maakte geen verschil. Misschien suggesties? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2006 mijn eerste indruk is dat het aan de instelling van windows ligt. zoiets als URL aanklikken is Firefox openen Evert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2006 Dat kan. Beetje lastig om dat dan te verhelpen ..... :(:( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2006 kijk bij de verkenner extra mapopties bestandtypes naar de extensies url en htm en html Kies dan voor wijzigen en kies dan voor Firefox; zet een vinkje voor altijd openen met" of zo.... Url is het type als je een internet snelkoppeling ergens neer zet, dan da nu door Firefox geopend word. Htm en html is een webpagina, die dan dus lokaal geopend wordt door Firefox. Deze logica van koppelingverandering geldt in princpe voor alle bestandstypen. Je kunt nog extra paramters meegeven, maar dat is niet altijd nodig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2006 Heel erg bedankt. Ik ga het onmiddellijk doen! :) :) :) :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2006 Nou, ik heb het gedaan, maar er verandert niets. Alles staat op "openen met Firefox", behalve URL. Bij URL staat "Internet snelkoppeling", aanbevolen programma "Objecten- en besturingselementenbibliotheek Shell Doc". Wanneer ik aangeef "openen met Firfox" verandert dit in "URL bestand", maar ik kan dit niet opslaan. Na "sluiten" is het weer als voorheen, en mijn klacht is er nog steeds. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen