anoniem Geplaatst: 20 april 2006 Delen Geplaatst: 20 april 2006 hoi ik zit met het volgende probleem :cry: als ik sommige sites bezoek waar je filmpjes kunt bekijken krijg ik steeds van dit soort meldingen Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player, click here to get the latest flash player en als ik dat dan doe die flashplayer opnieuw instaleren werkt het nog niet en krijg ik weer de zelfde melding.. wie kan mij hierbij helpen? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 zet javascript eens aan via internet opties ->tablad geavanceerd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 ook javascript staat gewoon ingeschakeld via internet opties ->tablad geavanceerd en is up to date. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 niemand die mij kan helpen :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 misschien kijken of je dit probleem ook in een alternatieve browser hebt. ik raad je graag firefox aan :D groeten jacy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 Heb je geen firewall of andere software aanstaan die javascript blokkeren? Ik kan me herinneren dat een versie van Norton Personal Firewall, die ik een paar jaar geleden gebruikte, zo'n optie had. Als de instellingen in je browser goed staan zou ik het eens in die hoek zoeken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen