anoniem Geplaatst: 17 april 2006 Delen Geplaatst: 17 april 2006 Bij mij zijn automatisch updates gedownload en geinstalleerd door Windows XP. Er werd na installatie gevraagd te herstarten. Aan die oproep was niet te ontkomen. De herstart was alleen uit te stellen waarna weer dezelfde medeling terug kwam. Affijn, na een paar dingen afgemaakt te hebben heb ik een herstart gemaakt. Ik wilde na opstarten weer gaan internetten, maar elke keer als ik een browser opende sloot die onherroepelijk weer. Ook krijg ik die tot het bot gehate mededeling te zien: [img:0ca809af6e]http://i3.tinypic.com/vpawiq.jpg[/img:0ca809af6e] [img:0ca809af6e]http://i3.tinypic.com/vpvpc4.jpg[/img:0ca809af6e] Ook systeemherstel wil niet meer starten.Als ik die start krijg ik dit te zien. Ik kan dus ook de klok niet eens terug zetten. [img:0ca809af6e]http://i3.tinypic.com/vpasky.jpg[/img:0ca809af6e] Waarom internet je nu, zul je afvragen. Wel, met vuurvos lukt internetten nog wel. Wat doe ik aan dit probleem? Wordt IE nu als een pop-up beschouwd of zo? [b:0ca809af6e]Edit: [/b:0ca809af6e] Waarschijnlijk heeft het ,et [b:0ca809af6e][url=http://support.microsoft.com/?kbid=267511][u:0ca809af6e]dit probleem[/u:0ca809af6e][/url][/b:0ca809af6e] te maken maar kan iemand me dit naar de Nederlandse versie vertalen of zo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 als oorzaak wordt daar stellig verwezen naar een systeemdatum in de (heel) verre toekomst waardoor de instellingen van systeemherstel vastlopen. is dat bij jou ook zo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 Systeemherstel staryt sowieso niet op. Ik kan misschien met die aanwijzingen uit die MS link Systeemherstel wel uitzetten, denk ik, maar weet niet wat de gevolgen kunnen zijn. Dan ben ik voorgoed de mogelijkheid kwijt om een week terug in de tijd te gaan. Dit is verdomme het resultaat van een officiele software update van Microsoft. Dit brengt een hoop narigheid teweeg. Nog een geluk dat ik een week of drie geleden Firefox weer eens geinstalleerd heb. Ik had anders met geen mogelijkheid het internet op kunnen gaan.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 nou zeg! maar hoe zit het nu met die systeemdatum? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 Zo'n leek ben ik nou. Waar vind ik die? Ik zie een datum onderin het scherm die zegt dat het nu bijna 21:00 uur is op 17 april 2006. Da's neem ik aan niet de systeemtijd. Waar ik die wel kan vinden weet ik niet. Wellicht kan ik die niet eens zien. Even een google er tegenaan gooien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2006 Heb het zelfde probleem sinds een week met XP en 98SE, met Microsoft kontakt opgenomen. Deze adviseerde om de media flash player bij XP te verwijderen en opnieuw te installeren, dit gedaan het probleem blijft bij XP. Bij 98SE krijg ik de media flash niet meer geinstalleert. Heb je media flash ook nodig bij Firefox? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2006 Kan over W98 niet meepraten. Ik denk wel dat je flash nodig hebt. De filmpjes of Youtube werken prima in Forefox. De Windows plug ins werken dan weer niet, dus geen streaming media voor mij op dit moment. Behoorlijk irritant. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 misschien niet helemaal de tip waar je naar zoekt maar kun je niet gewoon altijd firefox gebruiken? sites die firefox niet goed weergeeft kun je dan misschien altijd nog in IETAB bekijken (firefox extensie). verder zou ik het ook niet weten groeten jacy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2006 Ik begin FF wat beter te waarderen, met name de bekende tabblad functie. Echter, soms laden foto's niet en, wat erger is, windows media wordt niet meer afgespeeld in de browser. Dit heeft denk ik niet met FF te maken maar met de problemen waarmee deze post begon... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2006 ik denk eerder dat dit komt dat veel pagina's geschreven zijn voor internet explorer (dat de webstandaarden niet goed ondersteund). Hierdoor worden sommige dingen verkeerd/helemaal niet weergegeven in browser die dit beter doen. ik raad je trouwens nogmaals aan om ietab te proberen groeten jacy Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen