anoniem Geplaatst: 16 april 2006 Delen Geplaatst: 16 april 2006 Mijn site is op internet via zoekresultaten eenvoudig te vinden. Ware het niet dat als ik de volledige url in type dat er dan geen resultaten zijn. Ook op onderstaande site krijg ik geen zoekresultaten terug. Terwijl dit bij MSN om honderden gaat. http://www.widexl.com/remote/link-popularity/ Ik gebruik geen illegale zoekboost praktijken (voor zover ik weet), zoals valse info, verborgen links, subdomeinen om content te dupliceren enz. Ik maak gebruik van Wordpress om mijn weblog te onderhouden. Ik heb wel gelezen dat je voor teveel keywords gestraft kan worden. Dit lag bij mij op 30, wat ik teruggeschroefd heb naar 20. Kan iemand mij vertellen wat hier de oorzaak van is en hoe dat opgelost kan worden? Bij voorbaat dank! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 Google zal je niet straffen voor teveel keywords in een metatag, aangezien deze niet indexeert, ik raad je aan om bij google.com een sitemap account aan te maken, je site toe tevoegen, en dan zie je hoe google je geindexeerd heeft. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen