Ga naar inhoud

Welke internetaansluiting?

Aanbevolen berichten

Mijn ouders willen een nieuwe internetaansluiting, op het moment hebben ze Wanadoo cable, maar ze zijn hier niet echt tevreden over omdat hij telkens wegvalt. Nu zijn ze dus op zoek naar een ander abbonement voor maximaal 35 euro. Hebben jullie een idee wat ze het beste kunnen nemen? De postcode is 1964 BR alvast bedankt, roel
Link naar reactie
Dat een verbinding constant wegvalt wil niet direct zeggen dat de internet provider niet deugt. Hebben ze de helpdesk wel eens ingeschakeld en zo ja, wat zeggen zei ervan? Gebruiken jullie bijvoorbeeld een draadloos netwerk? Ik heb dit abbonement zelf ook een poos gebruikt en een aantal mensen die ik ken ook, nooit problemen mee. Zelf ben ik overgestapt omdat ik een internetverbinding via mijn werkgever kreeg, daar zeg je geen nee tegen natuurlijk.
Link naar reactie
Ja we hebben al meerdere keren met de helpdesk gebeld. we hebben inderdaad ook een draadloos netwerk. Dit netwerk heeft het altijd goed gedaan. tot 2 maanden terug, toen zijn de problemen ontstaan. we weten echt niet meer wat het is. Ik heb ook al het accespoint er tussen uit gehad en de pc toen direct op de modem aangesloten, maar toen bleef hij wegvallen. Wanadoo geeft aan dat het probleem bij ons ligt maar niet bij hun. Wij vinden dit erg vreemd vooral omdat het ookz onder accespoint gebeurd. Graag hulp welke keuze we zouden moeten maken voor een andere provider. groeten roel
Link naar reactie
Nou, hier loopt de boel via Versatel/Tele2. Ondanks alle gedoe rond ADSL2 en tv via ADSL heb ik weinig problemen. Alleen de helpdesk is "bagger". Want toen ik dan ooit eens een storing had en daarover belde (een keer of vijf!) werd ik daar nul komma nul wijzer. "Ja meneer, dat klopt, er is een storing in de wijkcentrale". Maar info over waarom, wat, hoe lang gaat het duren en zo kwam er niet uit. Overigens is het dan wel weer zo dat ze heel gemakkelijk geld teruggeven als je kankert omdat er bijvoorbeeld iets niet klopt of niet werkt of niet gewerkt heeft of dat je bij verlenging van het abo klaagt dat de concurrentie goedkoper is. Maar door de bank genomen, van wat ik zo links en rechts om me heen hoor, is "Good Old" KPN toch ook zo gek nog niet. Ook weinig problemen en als er voorspelbaar uitval is door onderhoud of zo dan wordt dat vooraf gemeld. Eigenlijk ook wel logisch, het zijn hun telefoonkabels, hun wijkcentrales en dus zijn ze in geval van problemen niet aangewezen op de goeie wil van anderen. Planet, XS4ALL, Het Net, Direkt ADSL dus. Gr, Jim
Link naar reactie
Zelf zit ik bij internl net... voor 32 per maand 10mbit internet...nog niet uitgevallen, heb het nu 6 maanden. is ADSL2+ http://www.internl.net/cms/internlnet/particulier/control.cfm?ID=318 Postcode gecheckt met huisnummer 1, en het was beschikbaar :) Ik zou nog even wachten met kpn of versatel dingen met tv of phone bundle, teveel kinderziektes en bugs overal.. te erg gewoon. Al zijn er natuurlijk zat mensen die er niet last van hebben.. maar verhalen over een dag lang blauw beeld of de telefoon 2 dagen eruit liggen.. dat schrikt mij wel af hoor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...