Ga naar inhoud

E-mail verplaatsen

Aanbevolen berichten

voor 20 dollar heb je je mail overgezet... Hoe? Neem een abo op Yahoo! Mail Plus en donwload alle mail naar je lokale pop map op je pc. Dan heb je alle mail van 6 jaar bij de hand... He je het er voor over...? Alles binnnen? Zeg je abo op... anders: handmatig alles dooorsturen naar je nieuwe adres. http://help.yahoo.com/help/us/mail/plus/plus-14.html [quote:9290152d4b]What is Yahoo! Mail Plus? Yahoo! Mail Plus has everything you love about Yahoo! Mail, along with some added new features such as: * POP access and forwarding * Stationery * 2GB of storage * 20MB send/receive limit per email * 50 attachments limit * Send mail from other email addresses * Message Archiving * SpamGuard Plus * AddressGuard * Local archiving of messages to a .zip file * 50 filters * 500 blocked addresses * No tagline on outgoing messages sent via the web or SMTP * No graphical ads All for only $19.99 a year. [/quote:9290152d4b]
Link naar reactie
Gewoon proberen, maar ik neem aan dat het voor de gratis Yahoo ook werkt. Anders was dit tooltje ook niet gemaakt. Ik gebruik het in ieder geval zelf voor Hotmail, waar je tegenwoordig ook voor moet betalen om 't via Outlook binnen te krijgen. Ik heb een gratis account, en dat werkt door Freepops probleemloos samen met Outlook.
Link naar reactie
ik moet het nog zien.... Voor Hotmail gebruik ik Hotfox de proxy exe die bij Foxmail zit. Een paar honderd kB groot, op laten starten met windows en je kunt van hotmail met elk programma de mail ophalen (ik heb er ooit een stuk of 6 getest...). Freeware ook nog. Je kunt via google eventueel alleen de hotfox,exe zoeken, staat links en rechts wel. Anders Foxmail installeren en de exe kopieren naar de plaats die je nodig hebt/vindt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...