anoniem Geplaatst: 11 april 2006 Delen Geplaatst: 11 april 2006 Hallo, Ik heb 6 jaar een e-mail adres bij Yahoo, maar ik ga voortaan Gmail gebruiken. Weet iemand of je alle oude e-mails kan meeverhuizen naar Gmail? En hoe dat moet? Ik gebruik overigens geen e-mail programma zoals Outlook Express. Met vr gr Steven Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2006 Ik denk dat je dat gerust kunt vergeten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2006 het enigste wat je kan doen is in yahoo alles doorsturen naar je gmail forward en dan to: ....@gmail.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2006 Ah jammer. Weet u toevallig hoe je meerder e-mails tegelijk kan doorsturen in Yahoo? Gr Steven Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2006 voor 20 dollar heb je je mail overgezet... Hoe? Neem een abo op Yahoo! Mail Plus en donwload alle mail naar je lokale pop map op je pc. Dan heb je alle mail van 6 jaar bij de hand... He je het er voor over...? Alles binnnen? Zeg je abo op... anders: handmatig alles dooorsturen naar je nieuwe adres. http://help.yahoo.com/help/us/mail/plus/plus-14.html [quote:9290152d4b]What is Yahoo! Mail Plus? Yahoo! Mail Plus has everything you love about Yahoo! Mail, along with some added new features such as: * POP access and forwarding * Stationery * 2GB of storage * 20MB send/receive limit per email * 50 attachments limit * Send mail from other email addresses * Message Archiving * SpamGuard Plus * AddressGuard * Local archiving of messages to a .zip file * 50 filters * 500 blocked addresses * No tagline on outgoing messages sent via the web or SMTP * No graphical ads All for only $19.99 a year. [/quote:9290152d4b] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2006 Binnenhalen op je eigen PC (bijv. in Outlook, Outlook Express of Thunderbird) kun je ook proberen met [url=http://www.freepops.org/en/]Freepops[/url]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2006 [quote:17d5ebd9b0="IEEE1394"]Binnenhalen op je eigen PC (bijv. in Outlook, Outlook Express of Thunderbird) kun je ook proberen met [url=http://www.freepops.org/en/]Freepops[/url].[/quote:17d5ebd9b0]geldt dat ook voor de vrije yahoo? Of alleen voor de betaalde.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2006 Gewoon proberen, maar ik neem aan dat het voor de gratis Yahoo ook werkt. Anders was dit tooltje ook niet gemaakt. Ik gebruik het in ieder geval zelf voor Hotmail, waar je tegenwoordig ook voor moet betalen om 't via Outlook binnen te krijgen. Ik heb een gratis account, en dat werkt door Freepops probleemloos samen met Outlook. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2006 ik moet het nog zien.... Voor Hotmail gebruik ik Hotfox de proxy exe die bij Foxmail zit. Een paar honderd kB groot, op laten starten met windows en je kunt van hotmail met elk programma de mail ophalen (ik heb er ooit een stuk of 6 getest...). Freeware ook nog. Je kunt via google eventueel alleen de hotfox,exe zoeken, staat links en rechts wel. Anders Foxmail installeren en de exe kopieren naar de plaats die je nodig hebt/vindt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen