anoniem Geplaatst: 3 april 2006 Delen Geplaatst: 3 april 2006 Bij webmail van bv Tiscali kun je zorgen dat tijdens je afwezigheid mails naar een ander adres worden verstuurd. Weet iemand of dit ook via Outlook Expres kan? Ik heb alles doorgespit maar kan niets vinden. Bedankt voor eventuele suggesties. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2006 in oe kun je via extra naar berichtregels. ik zie daar een actie ´doorsturen´ bijzitten, dus het lijkt erop dat zulks mogelijk is. gewoon even experimenteren. je mag natuurlijk niet verwachten dat oe iets doet als oe niet aanstaat.... een webmailserver kan dus veel effectiever met zulk soort opdrachten omgaan (juist ja, omdat ie altijd aanstaat...) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2006 Dit kan helaas in Outlook Express niet. (tenzij je tijdens je vakantie je pc en outlook express aan laat staan met automatische email check, dan kun je berichtregels gebruiken). :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 [quote:852d253c3e="Zlatan"]Bij webmail van bv Tiscali kun je zorgen dat tijdens je afwezigheid mails naar een ander adres worden verstuurd. Weet iemand of dit ook via Outlook Expres kan? Ik heb alles doorgespit maar kan niets vinden. Bedankt voor eventuele suggesties.[/quote:852d253c3e] Nee alleen via webmail omdat je je PC dan 24/7 aan moet hebben staan. Succes. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen