anoniem Geplaatst: 2 april 2006 Delen Geplaatst: 2 april 2006 Hallo, wanneer je op een site komt met bijv. Chinese tekens vraagt explorer of je een taalpakket wil installeren. In het verleden heb ik ooit aangevinkt [b:b23c9603cd][color=red:b23c9603cd]nooit taalpaketten installeren[/color:b23c9603cd][/b:b23c9603cd] maar dat wil ik nu ongedaan maken. Ik kan dit nergens vinden. Weet iemand waar dit kan? Bij voorbaat dank! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 Control Panel > Regional and Language Options > tabblad Languages > onder kopje Supplemental Language Support. Sorry, weet de Nederlandse benamingen niet!(gebruik zelf XP UK) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2006 Reken er wel op dat ondanks deinstallatie er toch zo nu en dan een karakter verschijnt, alleen met een schone setup weg te krijgen, heb het al een paar maal aan de hand gehad! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2006 Ben overgestapt op KPN + bellen, maar kom nog al dikwijls het scherm met site niet gevonden tegen. De kwaliteit van de verbinding is laag/goed en de snelheid is 66% / 100% Met alleen ADSL (zelfde up/down) was dat een zeldzaamheid, is daar nog wat aan te doen zonder met de Experia box te gaan slepen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2006 Ik denk dat je bedoelde een nieuwe topic aan te maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2006 Foutje ! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen