anoniem Geplaatst: 1 april 2006 Delen Geplaatst: 1 april 2006 Hoi, ik heb even en vraagje, ik heb laatst DU meter gedownload die laat je zien hoeveel je aan hetdown of upload bent, maar nu zie ik, terwijl ik geen 1 programma run die met intenet is verbonden, dat ie toch steeds aan het downloaden en uploaden is...? Ik heb al gescant voor virussen spyware etc, maar nix gevonden.. iemand enig idee of dat dit normaal is ? [img:b196d2bd55]http://img45.imageshack.us/img45/5913/naamloos8sz.jpg[/img:b196d2bd55] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 [quote:efd90f8538=".|Equilibrium"]Hoi, ik heb even en vraagje, ik heb laatst DU meter gedownload die laat je zien hoeveel je aan hetdown of upload bent, maar nu zie ik, terwijl ik geen 1 programma run die met intenet is verbonden, dat ie toch steeds aan het downloaden en uploaden is...? Ik heb al gescant voor virussen spyware etc, maar nix gevonden.. iemand enig idee of dat dit normaal is ? [/quote:efd90f8538] Kan door het netwerk komen, en adsl en Kabel-aansluitingen zijn normale netwerkaansluitingen. Windows zal regelmatig packetjes ontvangen en versturen naar het internet... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Ik zie dat je ook ZoneAlarm hebt, als je het hoofdvenster daarvan bekijkt, zie je rechtsbovenin 'Programs' staan, daarnaast staan icoontjes van programma's die internet-verkeer veroorzaken. Als je richt op een icoontje, geeft hij de naam van het programma / proces waar het om gaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Ja er zijn 4 progjes die op internet gaan: CLI Application ( Command Line Interface ) & Generic Host Process For Win32 Services.. x 2 en ZoneAlarm zelf... Ik kwam eigenlijk op dit topic omdat ik opeens super hard lagde met BF2 en CSS terwijl mijn ping gewoon heel laag was... want soms schiet ie opeens omhoog naar 1000 ofzo :S vet raar, miss heeft het iets te maken met de upgrade die ik van Demon heb gekregen.. mja miss eten hun hier iets meer over, ik vind het maar raar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Het kan zijn dat je al minder netwerkverkeer ziet, als je zonealarm (tijdelijk) uitschakelt. Verder is er waarschijnlijk altijd enige communicatie om het netwerk in stand te houden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 Alles lijkt weer goed te werken, ik lag niet meer zo bij spellen, dus ik denk dat windows zn "ding" heeft gedaan, wat dat ook mag zijn :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen