anoniem Geplaatst: 1 april 2006 Delen Geplaatst: 1 april 2006 :x HELP Ik krijg in microsoft internetexplorer (Versie 6.0.2900 ......) het volgende probleem. Als ik een webpagina open, worden een of meer afbeeldingen (grafische voorstellingen of foto's) niet weergegeven. In plaats daarvan wordt een rode X of een tijdelijke aanduiding weergegeven op de plaats waar de afbeelding had moeten verschijnen. Ik heb al in de support van microsoft gekeken, waar dit probleem op vermeld staat, en uitgeprobeerd wat hier zoals staat echter zonder enkel resultaat. Op mijn andere pc, ook met explorer, werkt het wel. Wie kan mij helpen??? Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Maak je tempfolders eens leeg met [url=www.ccleaner.com]crapcleaner[/url] en hierna moet je nog even naar C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings de temp en temp inet folders leegmaken. Werkt het nu weer wel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 crosspost . http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1097957&highlight=#1097957 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 de ander is opslot door teacher gezet Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen