anoniem Geplaatst: 29 maart 2006 Delen Geplaatst: 29 maart 2006 Hallo beste mensen. Ik heb een aantal problemen met mijn laptop nadat ik Norton antivirus 2005 heb verwijderd en daarna firefox heb geinstalleerd. Blijkbaar werkt Javascript nu niet meer en ik weet niet hoe ik dat moet veranderen. Ik heb systeemherstel geprobeerd, maar ik krijg dan een blanco pagina en soms gebeurt er helemaal niks als ik op systeemherstel druk.(heb het nu een aantal malen geprobeerd) Verder kan ik ik bijvoorbeeld dus ook geen online virusscanner eroverheen gooien, omdat ik dan niet verder kan linken op die pagina. Nadat antivirus2005 was afgelopen, had ik steeds dat mijn compu vanzelf emails ging versturen. Waarschijnlijk heb ik een virus te pakken dus, maar nu????? Eerst moet ik Javascript terug zien te krijgen... kan iemand mij helpen??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2006 Als alleen NAV2005 verwijderd (gedeïnstalleerd) is, dan lijkt me het bijzonder sterk dat ook Java is "getroffen"....... Met de introductie van IE6 moest Java separaat geïnstalleerd worden. Java (meestal van Sun) zou dan ook in de softwarelijst moeten voorkomen. Als dit een verdachte is, dan zou ik 'm eens proberen te verwijderen (op de reguliere wijze: software / verwijderen), opnieuw op te halen (bij Sun b.v.) en vervolgens opnieuw te installeren. Dat System Restore niet werkt is eveneens vreemd. Schakel deze eens uit en vervolgens weer in (waarbij de kans bestaat dat Windows herstart moet worden......). Alle eventuele vorige herstelpunten zijn dan uiteraard weg, maar daar had je nu ook al niets aan. Vergeet niet om de voor iedere partitie de benodigde schijfruimte in te stellen, waarbij ca. 300 Mb voldoende is voor een voldoende aantal herstelpunten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen