anoniem Geplaatst: 29 maart 2006 Delen Geplaatst: 29 maart 2006 Ik wil dat als ik mijn windows afsluit mijn Temporary Internet Files - map automatisch wordt geleegd. Hoe doe ik dit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2006 Aanvinken: Extra / Internet-opties / Geavanceerd / Beveiliging / De map met tijdelijke Internet-bestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgesloten N.b.: Ik ben even uitgegaan van IE5.5, omdat ik zo snel niets anders "in de buurt" heb, maar bij IE6 zal 't ongeveer hetzelfde zijn........ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2006 Excuus: Ik heb wat te vlot gelezen en dacht dat 't ging om het afsluiten van IE (i.p.v. Windows)........ Mogelijk is een en ander te regelen d.m.v. een batch file, welke door de Windows taakplanner geactiveerd wordt bij afsluiten.....?? (Ik doe maar een gooi........) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2006 Nee, is al voldoende. Bedankt hiervoor. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen